۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
بازار فروش اسباب بازی حضوری و آنلاین + آدرس و شماره تماس

بازار فروش اسباب بازی حضوری و آنلاین + آدرس و شماره تماس

اگر به دنبال بهترین بازار فروش اسباب بازی در تهران جهت خرید حضوری و آنلاین در انواع عروسک ، ماشین فلزی ، ماکت ، لگو ، تفنگ و غیره هستید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش بازار، بازار فروش اسباب بازی حضوری و آنلاین  : اگر به دنبال بهترین بازار فروش اسباب بازی در تهران جهت خرید حضوری و آنلاین در انواع عروسک ، ماشین فلزی ، ماکت ، لگو ، تفنگ و غیره هستید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

این روزها تمام کسبه ها به دنبال بازار بورس وعمده فروشی برای محصولات خود هستند و قاعدتا اسباب بازی فروشی ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آنها نیزبه دنبال بهترین بازار جهت تامین محصولات فروشگاه خود می باشند که هم سود مناسبی برای آنها داشته باشد ، هم تنوع بالایی داشته باشد و هم در صورت مشکل بتوان مشکل را به سرعت حل کرد. مسائلی همچون خرابی ، شکستگی ، عدم تطابق محصول با سفارش شما خرید اجناس عمده و کلی یک مسئله ی رایج بوده و شما به عنوان خریدار حتما باید از شخصی و مکانی محصولاتتان را تامین کنید که در صورت این مشکلات بتوان موضوع را حل کرد.

۱-بهترین‌ بازار اسباب بازی فروشی ( محصولات پلاستیکی )

اگر به دنبال اسباب بازی های پلاستیکی ارزان قیمت هستید اولین پیشنهاد ما خیابان مولوی در تهران میباشد این خیابان که محصولات پلاستیکی زیادی همچون ماشین پلاستیکی ، تفنگ پلاستیکی، توپ پلاستیکی و غیره را دارد می تواند تنوع بسیار خوبی را به عنوان خریدار به شما نشان دهد.

آدرس بازار خیابان مولوی: جنوب شهر تهران منطقه ۱۲ شهرداری و در ضلع جنوبی بازار بزرگ تهران و حد فاصل میدان رازی و میدان قیام می باشد.

۲-بهترین بازار اسباب بازی فروشی (عروسک ، ماشین فلزی ، فیگور و لگو )

دومین بازار فروش اسباب بازی که به صورت حضوری می توانید به آنجا مراجعه کنید بازار بزرگ صالح آباد است قطعاً پس از جستجوی زیادی که در اینترنت و از افراد فعال در این حوزه به این بازار رسیده اید لازم است توجه کنید که بازار اسباب بازی صالح آباد تقریباً تمامی اجناس اسباب بازی را دارا می باشد که البته مهمترین و آنها وجود انواع عروسک انواع ماشین فلزی ایرانی و خارجی انواع ماشین کنترلی انواع کوادکوپتر انواع فیگور انواع اسباب بازی های فکری همچون لگو را در خود جای داده است توجه کنید که این بازار می تواند بسیاری از اجناس مورد نظر شما را تامین کند چرا که دارای تنوع بسیار بالایی می باشد.

آدرس بازار صالح آباد : انتهای اتوبان تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خانی .صالح اباد غربی خ کلهر

۳-بازار فروش اسباب بازی ( مخصوصا کودکان ،نوزادان )

سومین بازار فروش اسباب بازی که در تهران می باشد بازار خیابان بهار که حد فاصله میان خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی بوده و بیشتر مخصوص نوزادان و کودکان است. یعنی اگر به دنبال سیسمونی فروشی ، لباس فروشی و اسباب بازی های متنوع برای نوزادان و کودکان خود هستید بهترین گزینه برای شما خیابان بهار میباشد.

آدرس : تهران – خیابان طالقانی – خیابان بهار جنوبی -خیابان بهار – مراکز خرید سیسمونی

۴-بازار فروش اسباب بازی آنلاین ( ماکت )

بازار فروش اسباب بازی حضوری و آنلاین + آدرس و شماره تماس

یکی دیگر از بهترین بازار فروش اسباب بازی در تهران که به صورت آنلاین هم می باشد و شما میتوانید به راحتی تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین از آنجا سفاشر دهید ، فروشگاه پیام کالا می باشد.این فروشگاه که بیشتر با عنوان یک فروشگاه فروش ماشین فلزی و ماکت سناخته می شود ، دارای دسته بندی های متفاوتی بوده که در ادامه نام آنها را آورده ایم.توجه کنید شما برای سفارش محصولاتتان میتوانید به راحتی از طریق وب سایت پیام کالا اقدام نموده و یا به صورت اینترنتی هم تهیه کنید.

انواع ماشین اسباب بازی ( فلزی و پلاستیکی و شارژی )

انواع تفنگ اسباب بازی

انواع عروسک

انواع اسباب بازی فکری

انواع فیگور و غیره

آدرس : تهران – منطقه ۲۲ چیتگر – میدان موج – مجتمع پارامیس – واحد A۲۶

تلفن : ۰۹۰۱۲۰۳۰۰۱۱

وب سایت : payamkala.com

کد خبر: ۲۰۹٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha