۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
ارجاع موضوع فروش نفت و میعانات گازی با اشخاص معرفی شده از طریق شرکت ملی نفت به کمیسیون تلفیق
بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲؛

ارجاع موضوع فروش نفت و میعانات گازی با اشخاص معرفی شده از طریق شرکت ملی نفت به کمیسیون تلفیق

با نظر رئیس مجلس شورای اسلامی موضوع فروش نفت و میعانات گازی با اشخاص معرفی شده از طریق شرکت ملی نفت برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه شنبه ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، بند (د) تبصره ۱۹ ماده واحده این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ را ارجاع داد.

رئیس مجلس در توضیح این ارجاع گفت: این روشن است که ما حتما باید در پرداخت دیون صندوق بازنشستگی لازم است این کار را انجام دهیم، کما اینکه سال قبل نیز ما تا ۹۰ همت از ۱۲۰ همت تخصیص خاص صندوق را دادیم، اما از سوی دیگر ما همه متعهد هستیم که سقف بودجه را بالا نبریم.

وی افزود: ما در تبصره ۶ چند مورد اصلاحی و حذفی داشتیم و برخی از بندهای این تبصره را به تلفیق ارجاع دادیم تا بازنگری لازم صورت گیرد و مجدد در سیستم برای پیشنهاد دوستان بارگذاری شود. از آنجا که اعضای کمیسیون تلفیق همواره در صحن حضور داشتند، فرصت نداشتند که این جلسه را برگزار کنند، بنابراین آقای حسینی امروز بعدازظهر کمیسیون تلفیق را تشکیل می دهند تا تبصره ۶ مجدد بررسی شود.

دکتر قالیباف تصریح کرد: من بند (د) تبصره ۱۹ را نیز به کمیسیون تلفیق ارجاع می دهم و از دولت و دوستان کمیسیون خواهش می کنم همین امروز بعدازظهر برای این بند نیز تصمیم گیری شود تا ردیف آن بدون افزایش سقف بودجه مشخص شود. ان شالله فردا بند (د) تبصره ۱۹ و بندهای ارجاعی تبصره ۱۹ را مجدداً بحث می کنیم.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه بررسی بند مربوط به درآمدها تمام شده، لذا نمی توانیم وارد بررسی بخش هزینه ای شویم، ادامه داد: تبصره ۱۴ نیز چون درآمد و هزینه با هم است، به طور کامل در حین بررسی بخش هزینه ها، درآمد و هزینه را با هم بررسی می کنیم. این موضوع مشکلی ندارد زیرا در سقف بودجه محاسبه نمی شود.

وی تصریح کرد: دوستان ۱۲ ساعت، فرصت پیشنهاد دارند، زیرا هر زمانی که این موضوعات جمع بندی شد ما آن را بارگذاری می کنیم، بنابراین دوستان مجدد برای بند (د) تبصره ۱۹ و تبصره ۶ باید پیشنهاد بگذارند، فردا مطرح نکنند که ما پیش از این پیشنهاد دادیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha