۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری معطل بماند
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان:

سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری معطل بماند

کرمان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند.

به گزارش بازار به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، امیر حسن زاده در نشست کسب و کار سرمایه‌گذاری خارجی خطاب به دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: سازمان سرمایه‌گذاری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه‌گذاری تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند، تبصره‌های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود.

حسن‌زاده گفت: دنیای کنونی، دنیای تجارت و ارتباطات تجاری است. سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در کنار هم باید فعالیت داشته باشند و در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و معدن که بهترین موارد سرمایه‌گذاری استان هستند، این ارتباط تجاری همواره ‌برقرارشود.

لزوم تسهیل صدور مجوزهای سرمایه گذاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با ارائه گزارشی از روند کسب و کار سرمایه‌گذاری خارجی در استان گفت: از نکات مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌گذاری است.

صادق سلطانی‌نژاد بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که در این مسیر ما را همیاری کنند و اگر مشکلاتی در دستگاه‌های اجرایی مغایر قانون است معرفی و رسیدگی شود.

سلطانی‌نژاد افزود: دستگاه‌های اجرایی که توان حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی‌ در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن را دارند، اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذار، طرح‌ها را به مرحله اجرا برسانیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha