۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
پروژه گازی «ان جی ال» دهلران ۶۴ درصد پیشرفت دارد
مدیر پروژه ان جی ال دهلران:

پروژه گازی «ان جی ال» دهلران ۶۴ درصد پیشرفت دارد

ایلام- مدیر پروژه ان جی ال دهلران با اشاره به پیشرفت ۶۴ درصدی این پروژه مهم گازی کشور گفت: برنامه راه‌اندازی با توجه به پیشرفت کار پایان ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، یونس کرمی در جریان بازدید رئیس سازمان صمت استان از این طرح، با بیان کارخانه ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران با سه هزار و ۱۹۸ نیروی فعال فعالیت خود را انجام می دهد، اظهار کرد: برنامه راه‌اندازی با توجه به پیشرفت کار پایان ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از سایت وارد راه اندازی شده ، بخشی در مدار پیش راه اندازی و بخش دیگر نیز در حال تکمیل شدن فعالیت‌ها است‌، تصریح کرد: این زنجیره پتروپالایش شامل ایستگاه چشمه خشک با پیشرفت ۶۴ درصد و ایستگاه بیات با پیشرفت ۴۴ درصد به فاصله‌ ۵۶ کیلومتر است وطبق برنامه ریزی انجام شده ایستگاه «چشمه خشک» هم زمان با راه‌اندازی ان جی ال ۱۳۰۰ در سال ۱۴۰۲ در مدار راه‌اندازی قرار می‌گیرد.

کرمی تاکید کرد: خط انتقال اتان به سمت بندر امام به طول ۱۸۲ کیلومتر به مدت چهار ماه است که شروع شده و در بحث تامین قطعات داخلی و خارجی خوشبختانه تامین کالا در بخش تامین قطعات داخلی این کارخانه موفق عمل کرده و فقط ۲۵ درصد این قطعات از خارج استفاده شده است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت های راه اندازی سایت توسط نیروهای داخلی بوده، افزود: راه‌اندازی پلان و پیش راه اندازی توسط متخصصین ایرانی و مهندسین بومی است و هیچ نیروی خارجی با وجود بعضی دستگاه‌های خریداری شده از خارج حضور ندارد.

مدیر پروژه ان جی ال دهلران گفت: تامین آب مجتمع از سد دویرج دهلران به طول ۴۳ کیلومتر با خط ۸ اینچ دهه فجر امسال راه‌اندازی شد.

کد خبر: ۲۰۸٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha