۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
پایانه های حمل کالا در سیستان و بلوچستان احداث می شود
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان: 

پایانه های حمل کالا در سیستان و بلوچستان احداث می شود

زاهدان - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پایانه های حمل کالا در جوار خطوط ریلی در این استان احداث می شود.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به شعار سال در حال رایزنی با راه آهن جنوب شرق هستیم تا با ایجاد بار اندارها و پایانه های حمل کالا بتوانیم روند انتقال و صادرات کالا را تسهیل کنیم.

وی افزود: در این راستا باید امکان دسترسی و نواحی شهرک ها به نواحی صنعتی فراهم شود و برای حمل کالا از واحدهای تولیدی تا خطوط ریلی برنامه ریزی شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کالاهای متعدد و متنوعی از جمله مواد غذایی، صنعتی، مواد شیمیایی و معدنی از طریق خطوط راه آهن جابه جا می شوند.

وی با اشاره به اینکه انتقال کالا به بازار مصرف یکی از راهکارهای جهش تولید است، گفت: استفاده از ظرفیت های مرزی برای صادرات یک ضرورت است و وجود ناوگان ریلی کمک شایانی به انتقال ارزان و مطمئن بار به مناطق مختلف می کند.

راشکی تصریح کرد: با ارتباط مؤثر با صنعتگران، تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کار و صادر کنندگان، سعی داریم تا  حوزه تولید بیش از پیش تقویت و شعار جهش تولید در عمل محقق شود.

کد خبر: ۲۰٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha