۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
تورم گریبان صنف آرایشگری اصفهان را گرفت
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان:

تورم گریبان صنف آرایشگری اصفهان را گرفت

اصفهان - حنیف نژاد، رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان گفت: تورم صنفی آرایشگران مردانه را با خطر تعطیلی روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، تیغ بی رحم تورم و گرانی های اخیر این روزها آرایشگاه های مردانه را نیز تهدید می کند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بسیاری از آرایشگاه های مردانه در اصفهان به خاطر تورم دچار مشکل شده اند و نمی توانند از پس هزینه های اجاره بهای خود برآیند این هشدار را داده که این صنف ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شود.

سعید حنیف نژاد افزود: بالارفتن قیمت دلار و تورم موجود باعث شده که بسیاری از آرایشگران و پیرایشگرانی که از قدیم در این حرفه بوده اند با مشکلات زیادی روبرو شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارای مجوز و حدود ۵۰۰ پرونده در دست اقدام در رابطه با آرایشگاه‌های مردانه اصفهان در حال فعالیت هستند، بیامداشت: با تورم موجود ممکن است بسیاری از این واحدها که نمی توانند از پس هزینه های آب و برق و گاز و اجاره بها خود برآیند به تعطیلی کشیده شوند.

حنیف نژاد با اظهار تاسف از اینکه این صنف تا قبل از این با مشکلات نداشتن بیمه روبرو بودند و اکنون با وجود گرانی های بسیار مشکلاتشان بیشتر هم شده است، بیان کرد: با این احوال نگرانی های بسیاری برای این صنف ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۰۸٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha