۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
آشنایی با خدمات فامین ادز در زمینه تبلیغات گوگل، سئو و طراحی سایت

آشنایی با خدمات فامین ادز در زمینه تبلیغات گوگل، سئو و طراحی سایت

امروزه لزوم حضور و فعالیت قوی کسب و کارهای مختلف در فضای وب بر هیچ کس پوشیده نیست. نمی توانید کسب و کار موفقی داشته باشید اما در فضای وب و گوگل حضور نداشته باشید.

به گزارش بازار، امروزه لزوم حضور و فعالیت قوی کسب و کارهای مختلف در فضای وب بر هیچ کس پوشیده نیست. نمی توانید کسب و کار موفقی داشته باشید اما در فضای وب و گوگل حضور نداشته باشید. نمی توانید صاحب یک برند موفق و معروف باشید اما اثری از برند شما در فضای اینترنت نباشد. در واقع می توان گفت حضور در فضای مجازی و اینترنت لازمه موفقیت بیزینس شماست.

شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی زیادی در ایران خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ و برندینگ را ارائه می دهند که همین موضوع انتخاب را برای کسب و کارهای مختلف پیچیده کرده است. از طرفی همانند بسیاری از حوزه های کاری دیگر در این حوزه هم افراد و حتی شرکت های نوپایی هستند که به ارائه خدمات با کیفیت پایین اقدام می کنند. بنابراین باید بدانید که انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای و باتجربه می تواند در موفقیت کسب و کار شما تأثیر بسیاری داشته باشد. یکی از شرکت های موفق و حرفه ای در این زمینه مجموعه تبلیغاتی فامین ادز می باشد. در ادامه مقاله به معرفی برخی از خدمات این آژانس تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

طراحی سایت

اولین قدم برای حضور در فضای وب، داشتن یک وب سایت است. وب سایت شما ویترین کاری شما در فضای مجازی است. به همین دلیل باید در طراحی آن نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شود. علاوه بر زیبایی بصری، سایت شما باید  از نظر تکنیکال هم پاسخگوی نیاز کاربران باشد. سرعت بالا در لود شدن مطالب و صفحات سایت و همچنین کاربری راحت برای استفاده کنندگان از مهم ترین قابلیت های یک سایت می باشد.

طراحی وب سایت برای کسب و کارها و افراد مختلف یکی از خدمات فامین ادز می باشد. وب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه دارای ظاهر گرافیکی مدرن و مطابق با حوزه کاری، رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب و پشتیبانی قوی و حرفه ای می باشد. همچنین یکی دیگر از مزایای طراحی سایت در مجموعه فامین ادز، قیمت طراحی سایت مناسب و معقول می باشد. علاوه بر هزینه مناسب برای طراحی سایت، پشتیبانی وب سایت شما در فامین ادز توسط یک تیم پشتیبانی به صورت حرفه ای و شبانه روزی انجام می شود که این ویژگی مزیت بسیار مهمی برای کسب و کارهای مختلف در مورد طراحی سایت محسوب می شود.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز

پس از طراحی سایت، سایت شما برای جذب بازدیددکننده باید در رتبه های بالای گوگل حضور داشته باشد. تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز روشی است که وب سایت شما می تواند با استفاده از آن در جایگاه های بالای گوگل قرار بگیرد و در نهایت کاربران را به سمت وب سایت شما جذب کند. در روش تبلیغاتی گوگل ادز شما می توانید کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کار خود، که ممکن است از طرف مخاطبان شما در گوگل جستجو شوند را، به گوگل معرفی کنید. پس از آن با شارژ اکانت گوگل ادز خود، سایت شما به هنگام سرچ کلمات کلیدی تعریف شده توسط کاربران، به آن ها نمایش داده می شود. در واقع در این روش سایت شما با نمایش داده شدن به کاربران در رتبه های بالا به هنگام جستجو محصولات و خدمات شما، می تواند کاربران زیادی را جذب کند. کاربرانی که هرکدام می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

تبلیغات در گوگل یک روش تبلیغاتی نوین و البته پر طرفدار در بین کسب و کارهای ایرانی می باشد. متاسفانه به دلیل تحریم های ایران این تبلیغات به شکل رایج برای کاربران ایرانی قابل انجام نیست. اما شرکت های مختلفی همچون فامین ادز می توانند به راحتی تبلیغات شما را در گوگل انجام دهند.

شارژ اکانت گوگل ادز در کوتاهترین زمان و مدیریت حرفه ای و تخصصی کمپین های تبلیغات گوگل یکی از مهم ترین خدمات مجموعه فامین ادز می باشد و با خیال راحت می توانید تبلیغات گوگل کسب و کار خود را به این مجموعه حرفه ای بسپارید.

سئو و بهینه سازی سایت

به جز تبلیغات گوگل یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید سئو می باشد. سئو سایت در واقع به مجموع ترفندهایی گفته می شود که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا با یک سری کلمات و عبارات خاص در جایگاه های بالای گوگل قرار بگیرد. این ترفند ها شامل تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری، لینک سازی های داخلی و خارجی سایت، برطرف سازی ارور های احتمالی سایت، افزایش سرعت سایت و ... می باشد. فرآیند سئو، برخلاف گوگل ادز که در چند ساعت به نتیجه می رسد، زمان بر می باشد. اما پس از رسیدن به نتیجه مطلوب رتبه های شما بسیار پایدار تر از تبلیغات گوگل خواهد بود.

به دلیل اینکه در سئو یک سایت تمام ایرادات و ارور های احتمالی سایت برطرف می شود، و سایت دائما در حال به روز رسانی از نظر محتوایی می باشد. سئو یک سایت می تواند علاوه بر حضور در رتبه های برتر گوگل و جذب مشتری، بر زیبایی ظاهری، کیفیت فنی و همچنین اعتبار محتوایی وب سایت شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. سئو سایت شما حتی می تواند باعث نتیجه گیری بهتر شما از تبلیغات گوگل شود. چرا که هرچقدر کیفیت صفحات یک سایت بیشتر باشد شانس جذب مشتری توسط آن سایت هم بالاتر می رود.

به همین دلیل اگر می خواهید در کسب و کار خود در فضای وب موفق شوید علاوه بر تبلیغات گوگل حتما باید بر روی سئو سایت خود نیز کار کنید.

تبلیغات گوگل می تواند در نتیجه گیری در کوتاه مدت و جذب سریع مشتری برای شما نقض مهمی را ایفا کند. در واقع تبلیغات گوگل ادز به نوعی کار بازاریابی در فضای گوگل را برای شما انجام می دهد. در کنار تبلیغات گوگل باید یک برنامه بلند مدت و دقیق برای نتیجه گیری از سئو سایت خود هم داشته باشید. تا هم بتوانید در دراز مدت از طریق سئو سایت هم ورودی و مشتری جذب کنید و هم سایت غنی از نظر محتوایی داشته باشید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت هم از آن دسته خدماتی است که در فامین ادز به بهترین شکل انجام می شود. در فامین ادز یک تیم قوی و حرفه ای سئو شامل کارشناس تولید محتوا، گرافیست، طراح و کارشناس بهینه سازی سایت و یک متخصص سئو در اختیار شما قرار می گیرد و تا پکسب نتیجه مورد نظر همراه شما خواهد بود. به همین دلیل در فامین ادز با خیال راحت می توانید به سفارش سئو سایت خود اقدام کنید.

کد خبر: ۲۰۸٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha