۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
زیرساخت‌های اقتصادی ایران بی‌نظیر است
معاون استاندار منگستائو:

زیرساخت‌های اقتصادی ایران بی‌نظیر است

ساری- ژانبیر اولی، معاون اول استاندار منگستائو قزاقستان، زیرساخت‌های اقتصادی ایران و مازندران را در حوزه‌های مختلف بی‌نظیر دانست.

کولژانوف کانات ژانبیر اولی در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی ایران و به ویژه مازندران را بی نظیر دانست و توسعه تبادلات و سرمایه گذاری در این استان را جزو برنامه ها ذکر کرد.

وی با بیان این که باید روابط منطقه ای دو استان منگستائو و مازندران افزایش یابد، افزایش تبادلات تجاری بین دو استان را ضروری دانست و گفت: مازندران در حوزه مرکبات، شیلات، مواد غذایی این استان ظرفیت های خوبی برای تجارت دارد.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز توسعه تعاملات بین مازندران و قزاقستان را هدف سفر هیئت تجاری استان منگستائو ذکر کرد و گفت: مازندران در حوزه های کشاورزی، شیلاتی و غیره قطب تولید به شمار می رود و می تواند این محصولات را به قزاقستان صادر کند.

وی ادامه داد: علاوه براین منگستائو و قزاقستان نیز ظرفیت های خوبی دارند و توسعه مناسبات با کشورهای همسایه از جمله راهبردهای دولت به شمارمی رود.

کد خبر: ۲۰۸٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha