۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
افزایش ۳۵ درصدی نرخ شستن فرش  و مبل ها
قالیشویان را استعلام بگیرید

افزایش ۳۵ درصدی نرخ شستن فرش و مبل ها

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: نرخ مصوب شستن فرش و مبل در مقایسه با سال گذشته ۳۰ الی ۳۵ درصد افزایش یافته است.

نساء کروندی؛ بازار: با توجه به نزدیک شدن عید نوروز و شروع سال جدید یکی از کارهایی که اینروزها در خانه ها انجام می شود تب و تاب خانه تکانی است، یکی از بازارهایی که در این روزها بسیار گرم است، بازار فعالان حوزه فرش و مبل شویی است.

انتخاب قالیشویی خوب بسیار حائز اهمیت است چرا که باید علاوه بر تمیزی آسیبی به فرش و یا مبل ها نیز وارد نشود، اینکه ویژگی های یک قالیشویی خوب چه چیزی است و در انتخاب قالیشویی باید به چه نکاتی توجه کرد را در ادامه این گزارش توضیح می دهیم.

در نخست باید توجه داشته باشید که قالیشویی باید دارای مجوز باشد تا در صورت بروز مشکل قابل پیگیری باشند و به راحتی بتوانید فرش و مبل ها را به آن ها بسپارید.

شیوه شستشو فرش های ماشینی، دستباف و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته برای جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش ها از دیگر نکات حائز اهمیت است.

زمان مناسب نیز برای شست و شوی فرش ها مهم است، بهترین زمان در فصل های بهار و تابستان بوده چرا که زیر نور خورشید خشک شده به راحتی خشک می شود.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: با اشاره به اینکه در شستشوی قالی نرخ عادی و درجه یک متفاوت است، گفت: قالیشویی ها موظف است طبق درخواست مشتری شستشو را انجام دهد

قالیشویی های مجاز را از سایت اتحادیه استعلام بگیرید

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران در این خصوص اظهار داشت: بر اساس نرخ مصوب مورخ ۱۴ آذر سال جاری کمیسیون نظارت شهرستان تهران نرخ شست و شوی انواع فرش های ماشینی تراکم ۲۴۰۰ به بالا مدرن و گل ابریشم هر متر ۳۰۰ هزار ریال می باشد.

وی در خصوص کرایه رفت و برگشت فرش ها در سراسر تهران، افزود: هزینه کرایه فرش ها برای هرچند تخته فرش برای یک آدرس ۴۷۰ هزار ریال می باشد.

حجت محمدی با اشاره به اینکه در شستشوی قالی نرخ عادی و درجه یک متفاوت است، گفت: قالیشویی ها موظف است طبق درخواست مشتری شستشو را انجام دهد.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران خاطرنشان کرد: نرخ مصوب شستن فرش و مبل در مقایسه با سال گذشته ۳۰ الی ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی در توصیه برای انتخاب قالیشویی دارای مجوز، عنوان کرد: اسامی قالیشویی های مجاز را می توانید در سایت اتحادیه استعلام بگیرید.

افزایش ۳۵ درصدی نرخ شستن فرش  و مبل ها

کد خبر: ۲۰۸٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha