۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
 جزئیات طرح فروش فوق‌العاده شب عید اصناف

جزئیات طرح فروش فوق‌العاده شب عید اصناف

طرح فروش فوق‌العاده برای سهولت خرید مصرف کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج پایان سال صورت خواهد گرفت.

به گزارش بازار، مجید شجاع گفت: هر ساله در روزهای پایانی سال طبق سنوات قبل طرح‌های بازرسی و نظارت برای تنظیم بازار پایان سال اجرا می‌شود و امسال نیز حدود یک هزار و ۵۰۰ بازرس در سراسر کشور به صورت دو شفیت فعال هستند و فعالیت بازرسین و طرح‌های نظارتی از ابتدای اسفندماه شروع شده است.

وی تصریح کرد: در بحث تامین کالاهای بازار پایان سال مشکل و کمبودی وجود ندارد و طرح فروش فوق العاده براساس ظرفیت قانونی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تجربه برگزاری فروش فوق‌العاده سال‌های قبل نشان داده که اجرای این طرح به مراتب موفق‌تر از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره است؛ بنابراین علاقمندان به شرکت در طرح فروش فوق العاده می‌توانند به اتحادیه مربوطه مراجعه کنند و بر اساس ظرفیت‌های موجود در این طرح شرکت کنند.

دبیر کل اتاق اصناف ایران افزود: با توجه به نوسانات نرخ ارز و تحریم‌ها و افزایش قیمتها، بازار با رکود همراه است و امیدوار هستیم اجرای طرح‌های فروش فوق العاده کمک موثری هم به مصرف کنندگان برای خرید با قیمت مناسب داشته باشد و هم رونقی برای فروش بازار و کسبه ایجاد کند.

کد خبر: ۲۰۸٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha