۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
تمامی کشتی های خزر در بندر آستارا پهلوگیری می کنند
معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی:

تمامی کشتی های خزر در بندر آستارا پهلوگیری می کنند

آستارا - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به مناقصه صورت گرفته و لایروبی کانال بندر آستارا تمام کشتی های دریای خزر در آن پهلو خواهند گرفت.

به گزارش بازار به نقل از بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری با قدردانی و تقدیر از سرمایه گذار بخش خصوصی این بندر، اظهار کرد: شرکت سرمایه گذار از آغاز فعالیت خود اقدامات اساسی در زیرساخت‌های بندری انجام داده و امروز شاهد توسعه این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون با همکاری بخش خصوصی مدرن ترین تجهیزات بندری و دریایی در بندر آستارا استقرار یافته است، افزود: با توجه به بازار شمال غرب کشور و حتی در حوزه ترانزیت کالا به عراق و ترکیه، بندر آستارا مقصد خوبی برای صاحبان کالا است چرا که قیمت تمام شده پایین‌تری نسبت به سایر بنادر شمالی را دارد.

منتصر کوهساری، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی را از جمله مهمترین عملکرد بندر آستارا در منطقه دانست و گفت: بندر آستارا در مقایسه با سال‌های گذشته تغییرات چشمگیری کرده است.

وی ادامه داد: تجهیز این بندر به سیلوهای غلات، جرثقیل ۱۰۰ تنی و مکنده غلات از جمله تحولات این بندر است.

عضو هیئت عامل سازمان و بنادر دریانوردی با اشاره به آغاز عملیات لایروبی کانال بندر آستارا در یک ماه آینده، اظهار کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته مناقصه انجام و شرکت برنده اعلام شده است و با اتمام این عملیات، تمام کشتی‌های دریای خزر در این بندر می‌توانند پهلو بگیرند.

کد خبر: ۲۰٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha