۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
سالانه ۱۰ واحد توزیع لوازم یدکی در کهگیلویه و بویراحمد ورشکست می شوند
رئیس اتحادیه لوازم یدکی کهگیلویه و بویراحمد:

سالانه ۱۰ واحد توزیع لوازم یدکی در کهگیلویه و بویراحمد ورشکست می شوند

یاسوج - رئیس اتحادیه لوازم یدکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالانه ۱۰ واحد توزیع لوازم یدکی استان به دلیل نبود گردش مالی مناسب، نقدینگی، هزینه رهن بالا و مشکلات پولی دچار ورشکستگی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، نعمت الله نیکزاد ظهر شنبه در محل اداره اصناف کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حمایت مناسب از این واحدها می تواند گام موثری در جلوگیری از ضرر دهی و تحقق رونق تولید و اشتغال باشد.

وی با بیان اینکه طی دو ماه اخیر بر اثر شروع کرونا واحدهای توزیع لوازم یدکی در سطح استان تعطیل بودند، اظهار داشت: ۸۰ واحد توزیع لوازم یدکی با پوشش هشت مورد مرکز ایساکو و ۷۲ واحد آزاد و توزیع متنوع در سطح مرکز استان فعالیت دارند.

نیکزاد افزود: افزایش قیمت دلار و خودرو عاملی برای افزایش قیمت های لوازم یدکی در سطح کشور شده بوده و قیمت برخی از لوازم یدکی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مراکز ایساکو با سود تقریبی ۸ درصد و سایر واحدها با سود نزدیک به ۱۵ درصد نسبت به تامین قطعات خودروها اقدام می‌کنند، عنوان کرد: لوازم یدکی اغلب مراکز در شهر یاسوج زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود و حتی از سایر استان ها برای تامین قطعات به این شهر مراجعه می‌کنند.

کد خبر: ۲۰٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha