۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
 طرح «فجر تا فطر» در فارس اجرا می‌شود| تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در فروشگاه‌ها
معاون استاندار فارس:

طرح «فجر تا فطر» در فارس اجرا می‌شود| تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در فروشگاه‌ها

شیراز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: کالاهای اساسی و مصرفی با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در فروشگاه‌های فارس عرضه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محسن ربانی زاده با بیان اینکه برای حفظ آرامش، ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور از ۲۶ بهمن ماه آغاز شد، اظهار داشت: این طرح برای جلوگیری از التهاب و افزایش کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تامین مایحتاج در این ایام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس ادامه داد: ۳۴ قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم است با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت‌های متعادل همراه باشد.

وی بیان کرد: با اعلام گزارش دریافتی از وزارت جهاد کشاورزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در زمینه تامین کالاهای اساسی کمبود و مشکلی نداریم و این کالاها با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای سال، بخشی از آن در داخل تامین و بخشی دیگر نیز به بنادر وارد و تخلیه شده است.

مشکلی برای تامین فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ و گوشت منجمد وجود ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس تصریح کرد: در ایام پیش رو در تامین فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد و در خصوص ذخایر نهاده‌های دامی نیز وضعیت بسیار خوبی داریم.

ربانی زاده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر حذف واسطه ها در نظام عرضه و توزیع کالا و اقلام اساسی مورد نیاز عموم مردم اظهار داشت: تمام تمرکز و دقت نظر مدیریت اقتصادی استان این است که منافع حاصل از بخش تولید باید هم انتظارات تولیدکنندگان را مرتفع کند و نیز رضایت مردم از کیفیت و قیمت مناسب محصولات جلب شود.

کد خبر: ۲۰۸٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha