۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
انجام پایان نامه، اصلاح پایان نامه؛ تخصص کافه یادداشت!

انجام پایان نامه، اصلاح پایان نامه؛ تخصص کافه یادداشت!

تابحال با موسسه مشاوره پایان نامه روبرو شده اید؟ چالش های انجام پایان نامه رو می شناسید؟ برای انجام پایان نامه باید چیکار کنید!

«خیلی کلیه! رضایت بخش نیست.»

پیامی که اکثر دانشجویان دکتری یا فوق لیسانس در مرحله‌ی انجام رساله یا انجام پایان نامه دست کم بیش از چندین بار با آن مواجه خواهند شد. شاید دقیقاً تا این اندازه کوتاه باشد و شاید در موارد انگشت شماری، کمی توضیحات بیشتر چاشنی آن باشد و خوش شانس باشید اگر راهنمایی اضافه‌ای همراه آن فراهم شود که مانند چراغی در مسیر پر فرازونشیب انجام صفرتاصد پایان نامه باشد.

به‌طور قطع به یقین، این فرایند دلهره‌آور به‌همراه چالش‌های فکری آن بخش بزرگی از روزمرگی اکثر دانشجویان فوق‌لیسانس و تمام دانشجویان دکتری است، چراکه از نظر اکثر اساتید، مواجهه با چالش بخش مهمی از روند انجام پایان نامه و رساله نویسی و حتی مدیریت انجام تز دکتری است و دانشجو را به تلاش بیشتری سوق میدهد.

انجام صفرتاصد پایان نامه و انجام رساله دکتری، نه تنها یک امر واجب بلکه یک مهارت تلقی می‌شود و مهارت چیزی است که هرچه فرد تجربه‌ی بیشتری در این زمینه داشته باشد، به همان میزان نتیجه‌ی کار رضایت‌بخش‌تر خواهد شد.

اما، راه حل بهتری نیز برای مدیریت انجام تز دکتری وجود دارد. راه حلی که بتوانید دغدغه‌های اضافی را کاهش دهید. بنابراین، یک فنجان چای را با آرامش خاطر بنوشید و فقط مثل یک فیلم ناظره انجام پایان نامه خود باشید و به‌معنای واقعی کلمه مدیریت انجام تز دکتری را با اشراف کامل و بدون نگرانی پایش کنید. رساله‌ی دکتری به‌تعبیری به غول دوره‌ی دکتری معروف است و تمام هم‌وغم دانشجویان در انجام تز دکتری خلاصه می‌شود، و چه بسا کسانی که تحمل مصائب آن را نداشتند و در نیمه راه دست از تلاش کشیده‌اند.

اما ما در کافه یادداشت کنار آن چراغ جادویی که استاد دلسوزتان برای شما روشن می‌کند برای کمک به شما در انجام صفرتاصد پایان نامه حضور خواهیم داشت.

قدم اول تنها قدم و مهمترین قدمی است که باید خودتان بردارید، قبل از اینکه ما دست شما را بگیریم باید فرایند انتخاب استاد راهنما را انجام دهید که معیارهای فنی و تخصصی و البته شخصی زیادی در آن دخالت دارد. از سویی دیگر، توصیه می‌شود که بهتر است در کنار استاد راهنما، اساتید مشاور منتخب خود را نیز از روند کار انجام پایان نامه یا انجام تز دکتری مطلع کنید تا از نظرات و راهنمایی‌های آنان بی‌بهره نمانید. البته، افزایش مدخل‌های ورودی نظرات ممکن است شما را نگران این موضوع کند که دچار سردرگمی در مسیر انجام پایان نامه شوید؛ اما نگران نباشید، تیم کافه یادداشت تمام و کمال در طول مسیر انجام صفرتاصد پایان نامه همراه شما خواهد بود و تا زمان جلب رضایت شما، فرایند انجام پایان نامه متوقف نمی‌شود. بنابراین، فرقی نمی‌کند که چند بار نیاز به اصلاح پایان نامه پیدا کنید.

پایان نامه رو بسپار به کافه یادداشت!

بعد از انتخاب استاد راهنما با مشاوران ما در کافه یادداشت تماس بگیرید تا پیش از هر اقدامی، تمام ریز و درشت انجام پایان نامه یا انجام تز دکتری را برای شما شفاف کنیم و ادامه‌ی کار را دنبال کنیم.  برای مثال، با توجه به زمینه کاری و علاقه استاد راهنما و شخص دانشجو و همچنین حوزه‌ی تسلط او موضوعاتی در نظر گرفته خواهند شد. پس از عبور از فیلترهای فنی و تخصصی و البته میزان کارآمدی و پاسخگویی به نیاز روز، نگارش یک پروپوزال منسجم و مفید در ارتباط با موضوع مورد نظر شروع می‌شود.

در این مرحله تنها کاری که دانشجو باید انجام دهد، کلیک‌کردن روی دکمه ارسال است. پس از تایید پروپوزال اولیه و روش‌شناسی کار، به اصلاح پروپوزال می‌پردازیم که توسط استاد راهنما به آنها اشاره شده است تا در مسیر انجام پایان نامه دچار مشکل نشوید. نگران شدید که تا چندبار اصلاحات پروپوزال یا حتی اصلاحات پایان نامه انجام می‌شود؟ اجازه بدید خیالتان را راحت کنم، ممکن است این کار چندین بار نیازمنده تکرار باشد؛ اما جای نگرانی نیست، تیم کافه یادداشت خدمات اصلاح پایان نامه را حتی برای مواردی که پروژه توسط آن‌ها انجام نشده نیز ارائه می‌کند، چه برسد به مواردی که انجام صفرتاصد پایان نامه را خودشان آغاز کرده‌اند.

علاوه‌براین، اشاره به این نکته لزومی ندارد که هیچ پاراگرافی بر مبنای کپی/پیست نیست و تمام پایان نامه یا رساله با ضریب دقت بالا کلمه به کلمه نوشته خواهد شد؛ درواقع، این مسئله از اصول نگارش پایان نامه است و چیزی نیست که به‌عنوان امتیاز به آن اشاره شود. برای مثال، با افزایش روزافزون دانشجویان در رشته‌های مدیریتی و حسابداری، انجام پایان نامه حسابداری و انجام پایان نامه مدیریت در تمامی گرایشات در حالی که خالص و منحصر به‌ فرد باشد کمی سخت‌تر به‌نظر می‌رسد؛ اما با سپردن آن به کافه یادداشت با آسودگی خاطر و بدون نگرانی ازاین موضوع مسیر انجام پایان نامه ارشد را طی خواهید کرد.

همیشه قدم اول هر شروعی دشوارترین قدم است؛ بنابراین، یک پروپوزال قدرتمند بنیان کار شما را تشکیل خواهد داد و به شما در استخراج مقاله پژوهشی کمک شایانی می‌کند، مقاله‌ای که قابلیت چاپ در ژورنال‌های معتبر را داشته باشد و فراموش نکنید که استخراج مقاله، یکی از الزامات دفاع رساله‌ی دکتری به‌شمار می‌رود. پس از تایید و اخذ مجوز دفاع از دانشگاه، مرحله‌ی بعدی دفاع از پروپوزال است.

اکنون به زمان شیرین دفاع پروپوزال رسیده‌اید و باید برای ارائه و دفاع از آن پاورپوینت آماده کنید؟ نیازی نیست که از جای خود بلند شوید و دچار استرس شوید، فنجانی که در ابتدای در دست داشتید را دوباره پر کنید و لبخندی از سر آسودگی بزنید، چون کافه یادداشت قرار است فرایند ساخت پاورپوینت پروپوزال را نیز انجام دهد.

  • استاد راهنما تاکید کردند این قسمت بایداصلاح بشه، لطفا مجدد بررسی بفرمایید.

  • کاریکه ما تحویل شما دادیم بی‌عیب ونقص هستش. امکان اصلاح مجدد وجود نداره!

  • اما آخه… مگه میشه؟ ماطی کردیم ابتدای کار تا اصلاحات انجام بشه.

با تیم کافه یادداشت هرگز چنین مکالمه‌ای را تجربه نخواهید کرد. انجام تز دکتری کار حساسی است و پشتیبانی صفرتاصد فرایند انجام پایان نامه حقیقتی است که می‌توانید با تیم کافه یادداشت تجربه کنید. بنابراین، انجام پایان نامه‌ی خود را به قلمی مطمئن بسپارید زیرا بعد از دفاع، قطعاً ایراداتی از سوی اساتید و داوران دفاع مشخص می‌شوند.

خدمات اصلاح پروپوزال یا اصلاح پایان نامه در کافه یادداشت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و درنهایت، پس از دفاع موفقیت آمیز، روند انجام پایان نامه یا انجام تز دکتری آغاز خواهد شد.

هزینه‌ی نگارش رساله‌ی دکتری با توجه به گرایش و رشته‌ی فرد درخواست کننده، مقطع تحصیلی نویسنده، موضوع، متغیرهای مورد بررسی، نرم افزارهای مورد استفاده و حجم کار می‌تواند متغیر باشد.

به‌طور کلی رساله‌ی دکتری از محتوای سنگین‌تر، به‌روزتر، نوآورانه‌تر و دقت و ظرافت بالاتری برخوردار است؛ اما، در مقابل، برای مثال انجام پایان نامه ارشد مدیریت نیز به دلیل گستردگی و فراوانی تقاضا می‌تواند چالش‌های مشابهی داشته باشد که به‌نسبت تز دکتری کمی آسان‌تر باشند. با این حال، مهمترین عامل تعیین کننده‌ی هزینه انجام صفر تا صد پایان نامه رشته و گرایش تحصیلی است و از سویی دیگر هزینه انجام تز دکتری نیز می‌تواند متفاوت باشد و نمی‌توان قیمت کلی و کیلویی درباره‌ی آن‌ها پیشنهاد کرد.

انجام پایان نامه، اصلاح پایان نامه؛ تخصص کافه یادداشت!

پیشنهاد ویژه کافه یادداشت: اصلاح پایان نامه

اصلاح پایان نامه و رساله امری اجتناب‌ناپذیر است و نه تنها شامل اصلاحات نگارشی و ظاهری آن شده، بلکه نیازمند ویرایش فنی و تخصصی نیز می‌شود. جدای از آن، یک غفلت و کوتاهی در انجام پایان نامه می‌تواند باعث شود که به خدمات اساسی اصلاح پایان نامه نیاز پیدا کنید. افزون‌براین، بررسی صفحه آرایی، فهرست و منابع، فونت و چیدمان محتوا پایان نامه با توجه به دستورالعمل هر دانشگاه می‌تواند متغیر باشد. بخش دوم اصلاحات که دقت و ظرافت بیشتری را می‌طلبد به ویرایش فنی آن مرتبط است که مفاهیم و محتوا را دربرمی‌گیرد. متن پایان نامه‌ی باید از تاثیرگذاری بالایی بر مخاطب برخوردار باشد و مانوری بی‌نظیر از سطح علمی دانشجو به‌رخ بکشد. شیوه‌ی روایت و پختگی از یک سو و از سویی دیگر، انتخاب کلمات در انجام پایان نامه نیازمند دقت و دانش بالایی است.

علاوه‌ بر این، در بخش تحلیل داده‌ها نیز استفاده از نرم‌افزارهایی مثل SPSS نیاز به تبحر و تسلط دارد تا بهترین نتیجه به‌دست آید.

تیم حرفه‌ای کافه یادداشت، دستیابی به آسودگی خاطر را در تمامی زمینه‌های یادشده و همچنین رهایی از دغدغه‌ها و چالش‌های انجام پایان نامه یا انجام تز دکتری را به شما اطمینان خواهد داد. همراهی دانشجویان از در انجام صفرتاصد پایان نامه، درکنار صرفه‌جویی در زمان و البته هزینه با دریافت خدمات کافه یادداشت میسّر خواهد شد. اگر چه در این فرایند شما از سختی‌های راه در امان خواهید بود؛ اما همراهی و پشتیبانی تیم فعال کافه یادداشت، می‌تواند شرایطی فراهم کند که شما را قادر بسازد تا در هر مرحله از انجام پایان نامه به دانش خود بیافزایید تا علاوه بر کسب تجربه درباره‌ی انجام صفرتاصد پایان نامه، برای حضور در جلسه دفاع نیز احساس آمادگی بیشتری داشته باشید.

به‌خاطر داشته باشید که انجام پایان نامه نشانه‌ای واضح از میزان تسلط شما بر موضوع است؛ بنابراین، با دریافت خدمات کافه یادداشت نشانه‌ای روشن‌تر و برجسته‌تر از خود به‌جای بگذارید و در حین نگارش پایان نامه نیز به‌اندازه کافی تجربه کسب کنید تا با آمادگی کامل در جلسه دفاع خود حاضر شوید.

کد خبر: ۲۰۸٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 0
      به به کافه یادداشت! من با این تیم کار کردم واقعا کارشون بی نظیر با کارکردن باهاشون اصالا احساس بد و نگاه از بالا به پایین بهت دست نمیده و تا روز دفاع پاسخگو بودن محسن اکبری هستم از اصفهان
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      3 0
      پول منو گرفتن کاری انجام ندادن پول هم پس ندادن بعد از شش ماه