۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
لزوم توجه ویژه به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در فارس
معاون استاندار فارس تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در فارس

شیراز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار، لازم است درتهیه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در تعطیلات عید نوروز و ماه رمضان دقت بیشتری شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محسن ربانی زاده در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استانفارس، برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در راستای برقراری شرایط مناسب و آرامش در بازار عرضه و تقاضا به ویژه در حوزه کالا واقلام اساسی را از جمله وظایف این کارگروه دانست.

وی اظهار کرد: با توجه به تقارن نوروز سال ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این امر با نظارت بر شبکه توزیع ، کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفان بر اساس قانون محقق خواهد شد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضا به بیان گزارش اقدام‌ها و برنامه‌ها پرداختند.

در این جلسه همچنین راهکارهای بهبود وضعیت بازرسی و نظارت برکالا و خدمات بررسی و درباره چگونگی فعالیت کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان فارس تصمیم گیری شد.

این جلسه با موضوع رصد و پایش بازار، رصد اقلام توزیعی برای تنظیم بازار و همچنین تصمیم‌گیری درباره تنظیم بازار شب عید ونظارت و بازرسی بیشتر برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha