۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
۵۶ طرح توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در زنجان اجرا می‌شود
معاون استاندار زنجان:

۵۶ طرح توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: برای سال آینده ۵۶ طرح در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از استانداری زنجان، مرتضی شهامی در همایش بزرگداشت پروفسور محمود حسابی از تدوین سندی با ۱۵۰ اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) در استان خبر داد و گفت: برای سال آینده ۵۶ طرح در این قالب عملیاتی می‌شود.

وی اظهار داشت: پتانسیل‌های خوبی در حوزه آی سی تی در استان زنجان وجود دارد که با تکیه بر این ظرفیت‌ها تبدیل زنجان به قطب آی سی تی در کشور از چند سال پیش مطرح شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: با شرایطی که اکنون در استان وجود دارد و جهت گیری استاندار و مدیریت استان، زمینه‌های لازم برای تحقق اتفاقات خوب در حوزه آی سی تی در استان وجود دارد.

شهامی با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت برای چهره‌هایی مانند دکتر حسابی، تذکری برای ما است که انگیزه و تلاش‌های خود را بیشتر کنیم، گفت: باید به خود تذکر بدهیم که دکتر حسابی در آن شرایط و در آن مقطع زمانی چه تأثیرات علمی در کشور داشتند و همه اینها باید باعث ایجاد انگیزه در ما برای کار بیشتر جهت توسعه کشور شود.

وی افزود: امروز باید هر چه در توان داریم برای پیشرفت کشور صرف کنیم و این درسی است که می‌توان از زندگی پرفسور حسابی گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان در ادامه گفت: درسی که از دکتر حسابی باید بگیریم این است که از هر چه که در توان داریم، استفاده کنیم و باید با جدیت و قاطعیت بیشتری در امور کار کنیم.

شهامی با بیان اینکه باید به خود تذکر دهیم که دکتر حسابی در آن شرایط و در آن مقطع زمانی چه تأثیرات علمی در کشور داشت، افزود: درسی که می‌توان از زندگی پرفسور حسابی گرفت این است که با انگیزه بیشتر برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداشته و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نکنیم و باید زمینه ایجاد اتفاقات خوب در کشور را فراهم کنیم.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha