۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
حادثه در محل نگهداری کپسول‌های «ال پی جی» شهر همدان|۷۰ کپسول منفجر شد
فیلم استان‌ها:

حادثه در محل نگهداری کپسول‌های «ال پی جی» شهر همدان|۷۰ کپسول منفجر شد

همدان- محل نگهداری کپسول‌های «ال پی جی» شهر همدان دچار حادثه و در این رویداد ۷۰ کپسول منفجر و به خودروها و ساختمان های اطراف خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز پنجشنبه محل نگهداری کپسول‌های «ال پی جی» شهر همدان واقع در بلوار ملت دچار حادثه و در این رویداد ۷۰ کپسول منفجر و به خودروها و ساختمان های اطراف خسارت وارد شد.

سید صادق پورسینا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در مصاحبه با خبرنگار بازار با بیان اینکه این حادثه کشته ای نداشته است، اظهار داشت: در پی این حادثه سه نفر مصدوم شدند که تحویل نیروهای اورژانس شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به خسارات این حادثه گفت: مقدار زیادی سیلندر گاز و خودرو دچار انفجار و آتش‌سوزی شدند که به محض حصول اطمینان و پس از پایان عملیات و آرامش محیط، کارهای کارشناسی انجام و نتیجه اعلام خواهد شد.

فرماندار همدان هم با اشاره به اینکه محل حادثه مکان نگهداری کپسول‌های Lpg بوده است، گفت: طبق گفته‌ها در این حادثه تقریبا ۷۰ کپسول منفجر شده است.

مسلم مخفی با اشاره به اینکه پنج دستگاه خودرو دچار انفجار و حریق و سوختگی کامل شده است، عنوان کرد: ساختمان‌ها و ابنیه محل هم آسیب‌هایی دیده‌اند.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha