۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
استقبال از بهار با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در همدان
شهردار همدان اعلام کرد:

استقبال از بهار با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در همدان

همدان - شهردار همدان بابیان اینکه استقبال از بهار با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در همدان پیگیری می شود، گفت: باید ورود به سال جدید با رنگ و بوی متفاوتی همراه شود.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، جلسه ستاد استقبال از بهار با حضور شهردار همدان و مدیران و معاونین شهرداری با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برای مهیا کردن شهر برای شهروندان و مسافران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید مسعود حسینی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری در خصوص برف‌روبی عنوان کرد: برونداد فعالیت های شهرداری برای مردم در حوزه خدمات شهری منعکس می شود و مردم از جلوی در خانه خود نحوه مدیریت شهر را توسط شهرداری قضاوت می‌کنند.

شهردار همدان با اشاره به برخی مشکلات و نقاط ضعف در شهر گفت: در شهرداری باید با رویکرد مسئله محوری به دنبال شناخت مسئله و پیدا کردن راه حل و سیاستگذاری باشیم.

حسینی یکی از مشکلات و نقطه ضعف در شهر عدم نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: متاسفانه نشاط اجتماعی به عنوان یک مسأله فرهنگی در همدان کمرنگ است و ما در شهرداری باید به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی باشیم چراکه موجب رضایتمندی در مردم می‌شود.

وی فضاسازی در ایام الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و برگزاری جشنواره آدم برفی را نمونه خوبی از ایجاد نشاط اجتماعی دانست و گفت: برگزاری جشنواره آدم برفی شور و حال خاصی ایجاد کرد که با استقبال خوب مردم مواجه شد و استقرار ۲۵ غرفه توسط سازمان فرهنگی در مسیر راهپیمایی فضای مطلوبی ایجاد کرد که خوب است این غرفه ها هم در تعطیلات نوروز ایجاد شود.

حسینی با اشاره به اینکه استقرار غرفه ها با موضوعات مختلف تاثیر خوبی بر جذب شهروندان و مسافران دارد عنوان کرد: ایجاد غرفه های سفالگری، چرمسازی، غذاهای محلی، موسیقی و گروه نقالی با رویکرد فرهنگی و برنامه ریزی شده نشان می دهد در شهر اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

سید مسعود حسینی ورود به سال جدید با رنگ و بوی متفاوت در شهر را مهم دانست و عنوان کرد: برگزاری مراسم فرهنگی در محلات و معرفی جاذبه های فرهنگی استان همدان باید به صورت ویژه دیده شود که همکاری مناطق و سازمان سیما و منظر در خصوص نورپردازی شهر می تواند فضای خوبی را ایجاد کند.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha