۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
راه اندازی «خانه خلاق سفال و صنایع دستی» در  همدان
معاون فرماندار همدان اعلام کرد:

راه اندازی «خانه خلاق سفال و صنایع دستی» در همدان

همدان - معاون فرماندار همدان از راه اندازی «خانه خلاق سفال و صنایع دستی» در همدان خبرداد و گفت: این مجموعه باید قبل از هفته صنایع دستی فعال شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ اسدالله ربانی در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان همدان با اشاره به جایگاه شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور گفت: شرکت های دانش بنیان و فن آور، محصول دنیای جدید و تبدیل فکر و ایده به محصول است.

وی گفت: دولت با راه اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی و آیین نامه ابلاغی حمایت های ویژه ای از شرکت های دانش بنیان داشته و ۱۰ شرکت جدید دانش بنیان و ۲۰ واحد فن آور در سال ۱۴۰۱ در شهر همدان راه اندازی شده است.

ربانی عنوان کرد: بسیاری از تولیدات و محصولات شرکت های دانش بنیان همدان جنبه صادراتی دارد و به کشورهای همسایه صادر می شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار همدان از راه اندازی «خانه خلاق سفال و صنایع دستی» در همدان خبرداد و گفت: این مجموعه باید قبل از هفته صنایع دستی فعال شود.

وی گفت: وضعیت خانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان باید توسط اداره میراث فرهنگی و پارک علم و فن آوری به زودی تعیین شود.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان همدان از کشاورزی و صنایع دستی تا تولید بذر و ساماندهی سفر و گردشگری فعال هستند و این یک فرصت بزرگ برای توسعه استان است ضمن اینکه باید سهم شرکت های دانش بنیان همدان از اعتبارات و تسهیلات حوزه معاونت علمی رئیس جمهور در سال ۱۴۰۲ پیگیری شود.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha