۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
دستگاه های اجرایی هرچه سریع تر برای دریافت سهمیه قیر اقدام کنند
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

دستگاه های اجرایی هرچه سریع تر برای دریافت سهمیه قیر اقدام کنند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: در نشست امروز وزیر نفت و دیگر دستگاه های اجرایی مقرر شد دیوان محاسبات نظارت کافی را بر نحوه توزیع و اختصاص قیر انجام دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری، در تشریح نشست وزیر نفت و مسئولان دستگاه های اجرایی با نیکزاد نایب رئیس مجلس در رابطه با توزیع قیر، اظهار کرد: در جلسه امروز مسئولان دستگاه های اجرایی اعم از وزارت راه، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، شهرداری ها، وزیر نفت، دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی حضور داشتند تا درباره نحوه توزیع و اختصاص قیر برای آسفالت راه های روستایی و شهری و ...بحث و بررسی شود.

وی افزود: یکی از مباحثی که در نشست امروز مطرح شد این بود که دستگاه های اجرایی باید عملکرد و جداول توزیع قیر در سطح استان ها و شهرستان ها را سریع تر اعلام کنند تا نمایندگان در جریان این موضوع قرار بگیرند و همچنین در خصوص دریافت و عدم دریافت میزان سهمیه مورد نظر توضیح دهند؛ البته بخشی از حواله های قیر را وزارت نفت تحویل نداده بود و بخش دیگری را هم دستگاه ها تعلل داشتند که تذکرات لازم در این رابطه داده شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز مباحث مطلوبی مورد بررسی قرار گرفت و البته به نتایج خوبی نیز رسیدیم همچنین با نظری که دیوان محاسبات ارائه داده است قرار بر این شد سهمیه ها سریع تر اختصاص پیدا کند و دستگاه های اجرایی نیز تا اواخر شهریورماه ۱۴۰۲ مهلت دارند برای اینکه بتوانند کار آسفالت راه های روستایی و شهری را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برخی از دستگاه ها ۵۰ تا ۷۵ درصد حواله ها را دریافت کردند و اینکه از این ۷۵ درصد چقدر وکیوم باتوم یا قیر بوده است باید گفته شود براساس داده های ارائه شده حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد قیر و وکیوم باتوم اختصاص داده شده و همچنین قرار بر این شده دستگاه های اجرایی که در تامین قیر تعلل کردند سریع تر برای دریافت سهمیه اقدام کنند.

دلخوش اباتری عنوان کرد: در این نشست نیز مقرر شد دیوان محاسبات نظارت کافی را بر نحوه توزیع و اختصاص قیر انجام دهد و دستگاه ها را مجاب کند تا سهمیه را دریافت کنند.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha