۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
اجرای کامل قانون پایانه‌های فروشگاهی در سال آینده

اجرای کامل قانون پایانه‌های فروشگاهی در سال آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی طی سخنانی در جمع مدیران کل استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از اجرای کامل قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار، سعید توتونچی معاون سازمان امور مالیاتی با اعلام این خبر از مدیران کل استانی وزارت اقتصاد درخواست کرد، در سال آینده همکاری لازم را با ادارات کل مالیاتی استان متبوع به لحاظ اجرایی نمودن و توجیه مودیان مالیاتی و نیز انعکاس مشکلات احتمالی بعمل آورند.

توتونچی با اشاره به تلاش و پیگیری مجدانه وزیر اقتصاد پس از تصدی این پست و نیز هنگام حضور در مجلس شورای اسلامی برای عملیاتی شدن اظهارنامه الکترونیکی، از دریافت یک میلیون و ۲۰۰ هزار اظهارنامه الکترونیک مالیاتی از تعداد ۴۵۵ مؤدی در سالجاری خبر داد که منجر به صدور ۳۰ میلیون صورتحساب شده است.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۳ درصدی درآمدهای مالیاتی سال ۱۴۰۱ و پیش بینی تحقق ۱۰۵ درصدی آن تا پایان سال، گفت: برآورد خود ما این است که ۱۰۰ درصد رقم پیش بینی شده مجلس شورای اسلامی برای درآمدهای مالیاتی سال ۱۴۰۲، محقق خواهد شد.

معاون سازمان امور مالیاتی همچنین با اعلام اینکه در ۹ ماهه ابتدای سالجاری، حدود ۷۷ هزار میلیارد تومان توسط این سازمان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور پرداخت شده است، پیش بینی کرد این رقم به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تا پایان امسال افزایش یابد.

وی افزود: جالب اینجاست که این رقم از مجموع رقم تحقق یافته بودجه عمرانی سال ۱۴۰۱ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیشتر است.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha