۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
دولت با ایجاد شهرک صنعتی در شاهرود موافقت کرد
طبق مصوبه ای؛

دولت با ایجاد شهرک صنعتی در شاهرود موافقت کرد

شاهرود- سخنگوی دولت امروز از موافقت هیئت دولت برای ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی بهادری جهرمی ظهر چهارشنبه و در حاشیه نشست هیئت دولت از موافقت هیئت دولت و وزیران با ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان شاهرود و سه شهرستان دیگر در سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: چهار شهرک صنعتی جدید در چهار استان اصفهان، سمنان، کردستان و کرمان افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: این شهرک‌ها شامل شهرک صنعتی فناوری و فراوری‌های شیمیایی در شهرضای استان اصفهان، شهرک صنعتی استان سمنان در شهر شاهرود، شهرک صنعتی بزرگ کردستان در شهرستان دیوانه‌دره و شهرک صنعتی شهید سلیمانی در شهرستان زرندیه استان کرمان با رعایت ضوابط شرایط زیست محیطی افتتاح می‌شود.

به این ترتیب شاهرود شاهد اجرای طرح دومین شهرک صنعتی خواهد شد که می تواند برای افزایش زیرساخت های سرمایه گذاری صنعتی و تولیدی این شهرستان و همچنین استان سمنان موثر باشد.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس چندی قبل در گفتگو با بازار اعلام کرده بود که قرار است شهرک صنعتی دوم شاهرود با کارکرد منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شود. گفتنی است استان سمنان دارای دو هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی است که شهرک صنعتی شاهرود در بهترین حالت بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی فعال نداشته است. این زیرساخت اما به زعم مسئولان می تواند توسعه زیرساخت ها را موجب شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha