۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
معاونت تحقیقات و آموزش ترویج کشاورزی بی‌اثر و تعطیل است
نماینده مردم جیرفت در مجلس:

معاونت تحقیقات و آموزش ترویج کشاورزی بی‌اثر و تعطیل است

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: آقای وزیر کشاورزی یکی از معاونت‌های مهم زیرمجموعه شما تحت عنوان معاونت تحقیقات و آموزش ترویج کشاورزی است، چرا این معاونت بی‌خاصیت، بی اثر و تعطیل است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در جلسه علنی امروز چهارشنبه، ۳ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: جناب آقای وزیر کشاورزی از خدمات ارزنده شما از جمله تأسیس رصدخانه آمار و اطلاعات کشاورزی، تسریع در سنددار کردن اراضی کشاورزی و همچنین ارائه لایحه آبخیزدار، آبخوان‌داری و محصولات کشاورزی قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای وزیر کشاورزی یکی از معاونت‌های مهم زیرمجموعه شما تحت عنوان معاونت تحقیقات و آموزش ترویج کشاورزی است، چرا این معاونت بی‌خاصیت، بی اثر و تعطیل است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: این معاونت را چندین نوبت به کمیسیون کشاورزی دعوت کردید اما هیچ برنامه مدونی برای بخش آموزش و ترویج کشاورزی ارائه نکردند و از طرف دیگر این معاونت برای اجرای الگوی کشت معرفی شده در صورتی که باید این مجموعه به معاونت زراعت منتقل شود. انتظار داریم که معاونت آموزش و ترویج تلاش بیشتری کند.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha