۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
وزرا بگویند برای وضعیت اقتصادی و عید چه برنامه ای دارند
نماینده مردم اراک در مجلس:

وزرا بگویند برای وضعیت اقتصادی و عید چه برنامه ای دارند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و وزرا پاسخگوی وضعیت اقتصادی کشور باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصول مربوط به ایجاد و پی ریزی اقتصاد صحیح در قانون اساسی یعنی اصل سوم، عنوان کرد: موضوع گوشت در کشور با مشکل جدی مواجه شده و در برخی از نقاط شهر گوشت بالای ۵۰۰ هزار تومان و در برخی نقاط دیگر ۵۰۰ هزار تومان است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه از سوی دیگر قیمت پیاز افزایش یافته و در برخی از نقاط کشور پیاز یافت نمی شود. ما اختیارات زیادی را به وزارت جهاد کشاورزی داده ایم و امنیت غذایی را با دفاع شخص آقای ساداتی نژاد مصوب کردیم، مردم منتظر هستند که این روند اصلاح شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: مردم همه پای کار و انقلاب هستند و انتظار دارند که مسئولان کاری برای آن ها انجام دهند. وزارت جهاد کشاورزی با این همه اختیار چه کاری برای مردم انجام داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: وزرا باید مشخص کنند که چه اقدامی برای تامین گوشت و تامین کالاهای اساسی انجام خواهند داد، اگر اقدامی در این خصوص صورت نگیرد مردمی که کمتر از ۵ میلیون حقوق می گیرند چطور می توانند مایحتاج خود را تامین کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: لازم است در جلسه روز شنبه مجلس آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور حضور داشته باشد چرا که وی به عنوان فرمانده اقتصادی کشور باید عنوان کند چه تدبیری برای تامین کالاهای اساسی شب عید مردم خواهد داشت. فردا چه تضمینی وجود دارد که قیمت ها بیش از این نیز افزایش نداشته باشد. این جلسه باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم ببینند که مجلس نیز پیگیر دغدغه های آن ها است.

کد خبر: ۲۰۷٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha