۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
اولین بالگرد جمعیت هلال احمر ثبت شد| توسعه ناوگان هلی‌کوپتری جمعیت هلال احمر
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

اولین بالگرد جمعیت هلال احمر ثبت شد| توسعه ناوگان هلی‌کوپتری جمعیت هلال احمر

محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان هواپیمایی کشوری و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان هواپیمایی کشوری و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: از آنجا که هلال احمر در همه حوزه‌های حوادث و رخدادهای غیر مترقبه پیشگام است و از طرفی بخش عظیمی از ناوگان هلی‌کوپتری را در مجموعه خود دارد، لذا این تفاهم‌نامه برای هماهنگی بیش‌تر و همکاری دوجانبه منعقد شد.

محمدی‌بخش افزود: تسهیل خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر، هماهنگی فرودگاهی، نشست و برخاست بالگردها در بحران‌های احتمالی، در اختیار قرار دادن ناوگان باری و مسافری از سازمان هواپیمایی به جمعیت هلال احمر در شرایط بحران، کمک‌رسانی و یاری بخش هوایی به بخش امداد و نجات از مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اظهار کرد: در این راستا آموزش‌های هوانوردی به نیروهای هلال احمر داده می‌شود و از ظرفیت آموزش‌های امداد و نجات برای بخش هوایی استفاده می‌شود.

وی افزود: درصددیم تا با توسعه ناوگان هلی‌کوپتری جمعیت هلال احمر به این بخش کمک کنیم که موضوع کلیدی تفاهم‌نامه نیز همین توسعه ناوگان است و در این راستا اولین بالگرد ۴۱۲ بل جمعیت هلال احمر ثبت هواپیمایی کشوری گرفت.

کد خبر: ۲۰۷٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha