۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
جزئیات ثبت نام نوروزی تور عتبات عالیات حج و زیارت | رسم زیارت

جزئیات ثبت نام نوروزی تور عتبات عالیات حج و زیارت | رسم زیارت

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، زمان ثبت نام تور کربلا ویژه نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد که اطلاعات تکمیلی آن در گزارش ذیل آمده است.

بازار: طبق آخرین اخبار واصله آغاز ثبت نام تور عتبات نوروزی برای بازه ۲۳ اسفند لغایت نیمه فروردین ماه در روز ۶ اسفند ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و متقاضیان این سفر معنوی می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

چگونه ثبت نام کنیم؟

متقاضیان سفر تور کربلا ویژه عید نوروز می توانند با مراجعه به وبسایت رسم زیارت ( نماینده رسمی سازمان حج و زیارت با کد۵۷۱۷۱) و تماس با کارشناسان از جزئیات کاروان ها مطلع شوند و با ارسال اطلاعات پاسپورت ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است تمامی کاروان موجود در رسم زیارت زیرنظر سازمان حج برگزار می گردند و محدودیتی بابت ارائه نامه به پرسنل ارگان های نظامی وجود ندارد.

چگونه تور را قبل از پر شدن ظرفیت رزرو کنیم؟

به جهت آغاز ثبت نام در تاریخ اعلامی، بهتر است قبل از تکمیل شدن ظرفیتها از تاریخ ۶ اسفند ماه اقدام به پیش ثبت نام در دفاتر نمایندگی سازمان حج و زیارت نمایید.

شرایط پیش ثبت نام تور کربلا چیست؟

زائران گرامی می بایست پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار در اختیار داشته باشند.

اولویت ثبت نام تکمیلی با چه کسانی است؟

اولویت رزرو کاروان ها در نوروز ۱۴۰۲، با کسانی است که پیش ثبت نام خود را زودتر انجام داده باشند.

هر چه از زمان ابتدایی آغاز ثبت نام بگذرد ظرفیت کاروان ها محدود شده و گزینه های کمتری جهت انتخاب خواهید داشت.

مدارک مورد نیاز برای پیش ثبت نام تور کربلا نوروز

در ابتدا باید پاسپورت خود با اعتبار حداقل ۶ ماه را از پلیس ۱۰+ یا اداره گذرنامه دریافت نمایید و سپس پیش ثبت نام کاروان در تاریخ مورد نظر خود را توسط دفاتر زیارتی زیرنظر حج و زیارت انجام دهید. پس از آن با پرداخت مبلغ مصوب اعلامی توسط حج و زیارت ثبت نام خود را قطعی نمایید. بعد از انجام این کارها تنها کافی است چمدان خود را ببندید و آماده اعزام به عراق شوید.

قیمت تور زمینی کربلا برای نوروز

ثبت نام مقدماتی تورهای زمینی کربلا در سامانه حج و زیارت هنوز آغاز و بازگشایی نشده است؛ بنابراین هنوز قیمت ها نیز مشخص نیست. قیمت تور کربلا زمینی عید ۱۴۰۲ با توجه به قیمت دلار افزایش یا کاهش پیدا می کند و البته باید گفت که در تعطیلات عید به طور کلی کمی قیمت ها بالاتر از حالت عادی هستند.

در حال حاضر شروع قیمت تورهای زمینی کربلا در سایت ها و دفاتر زیارتی معتبر از ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان است.

قیمت تور هوایی کربلا برای نوروز

همانطور که در بالا هم گفتیم، سامانه برای تورهای هوایی کربلا نیز بازگشایی نشده است؛ بنابراین اطلاعات کاملی از نرخ ها در دست نیست. قیمت تور کربلا هوایی نوروز نیز همانند زمینی به قیمت دلار بستگی دارد و در زمان عید نوروز کمی بالاتر است.

در حال حاضر شروع قیمت تورهای کربلا هوایی در شرکت های زیارتی معتبر، از ۱۲/۸۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

به چه کسی اعتماد کنیم؟

اگر تجربه خرید تورهای زیارتی را داشته باشید، حتما می دانید که فقط باید به دفاتر زیارتی معتبری همچون رسم زیارت که زیر نظر سازمان حج و زیارت هستند اعتماد کرد؛ چون این گونه دفاتر علاوه بر وجود کیفیت و امنیت بیشتر در تور و تضمین ارزان ترین قیمت ها، دارای تاییدیه از سوی سازمان هستند و تمامی فعالیت های اینگونه دفاتر زیرنظر سازمان مربوطه انجام خواهد گردید. برای اطلاع بیشتر از شرایط تورهای کربلا در  عید نوروز ۱۴۰۲ می توانید با شماره ۰۲۱۴۳۰۰۰۱۰۹ تماس بگیرید و یا به سایت ziarat.co مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۰۷٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha