۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران

حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران

حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران ، کافی شاپ وفست فود و ...) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران، فست فود و کترینگ ، صنایع و تجهیزات وابسته در نمایشگاه بین المللی تهران.

مدیرعامل شرکت «ماپرا»؛

«ماپرا» پلتفرم ابری فروش است که امکان فروش از هرجا و مدیریت کسب و کار از هرجا را فراهم می کند.

یارمحمدی گفت: نرم افزار « ماپرا » پلتفرم ابری فروش است که تمامی اطلاعات را برای تصمیم گیری به موقع و موثر، به طور یکپارچه و در لحظه، در اختیار مدیران رستوران ها و کافه ها و مجموعه های زنجیره ای قرار می دهد.

مریم یارمحمدی مدیرعامل شرکت «ماپرا» درخصوص حضور در این دوره از نمایشگاه و معرفی نرم افزار «ماپرا» در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما با محصول ماپرا در نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران، کافه و تجهیزات وابسته حضور داریم، وا پلتفرم ابری فروش ماپرا، اولین نرم افزار رستوران مجهز به پرداخت روی میز است و همزمان تمام نیازمندی های یک مجموعه کافه رستورانی را برای تصمیم گیری های بهتر ارائه می دهد. در واقع یک رستوران، کافی شاپ یا فست فود می تواند انواع مختلف فروش اعم از فروش آنلاین، فروش حضوری و فروش ماشینی را به صورت یکپارچه در پنل خود مدیریت کند، و به باشگاه مشتریان هوشمند متصل باشد تا تحلیل رفتار و سلایق مشتریان را با ماپرا بداند و بتواند تصمیم های هوشمندانه بگیرد. به طور نمونه، زمانی که یک مجموعه می خواهد کمپینی برگزار کند، لزومی به ارسال یک پیامک برای هزاران نفر ندارد، در عوض، پیام را متناسب با رفتار و سلیقه مشتریان در نظر می گیرد. این شیوه که با درک سلیقه مشتری همراه است، برای او نیز جذاب می باشد. برای مثال، مشتریان علاقه مند به سالاد، ترجیح می دهند پیام های مرتبط با سالادهای جدید یا تخفیف های سالاد را دریافت کنند. همین طور، کمپین ها برای مشتریان VIP یا مشتریانی که 3 ماه از خرید آنها می گذرد، میتواند یکسان نباشد.

حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران

وی افزود: ما قابلیت جدیدی را در باشگاه مشتریان ماپرا با نام کارت اعتباری که همانند کارت بانکی است، توسعه دادیم که قابلیت شارژ در دفعات بالا را دارد و در بازگشت مجدد مشتریان به رستوران ها و کافه ها کمک می کند. اعتباردهی برخلاف تخفیف، مبلغی است که مشتری در حال حاضر در اختیار دارد و تمایل به از دست دادن آن ندارد. تمام  این راهکارهای بازاریابی بازگشتی در ماپرا بصورت هوشمندانه است و براساس رفتار مشتری تصمیم گیری می شود. همراه با این امکانات، نرم افزار انبارداری، کنترل موجودی انبارها، بهای تمام شده کالا و مدیریت سود و زیان هم در ماپرا بصورت یکپارچه استفاده می شود و بیش از سی نوع گزارش فروش و مالی و حسابداری با فیلترهای مختلف در اختیار مجموعه ها قرار می گیرد. جذابیت دیگر ماپرا این است که با هر سخت افزاری اعم از موبایل، لپ تاپ، تبلت، کیوسک سفارش گیر و غیره به راحتی می توان با آن کار کرد.

یارمحمدی افزود: در ماپرا صدور فاکتور هم متفاوت و جذاب است، فاکتوری با برند رستوران و کافه با قابلیت پرداخت آنلاین و اطلاع رسانی در لحظه ارسال می شود. همچنین، فاکتور یا سفارش در ماپرا با نظرسنجی هوشمند برای مشتریانِ رستوران ها و کافه ها همراه است تا نظرات دقیق مشتریان در مهندسی منو به مجموعه ها کمک کند.

در خصوص سفارش های آنلاین و حضوری در رستوران ها و کافی شاپ ها، یارمحمدی گفت: در سفارش های حضوری، مشتریان میتوانند از طریق منو دیجیتال ماپرا و استندهای کیوآر کد یا NFC، به راحتی سر میز سفارش خود را ثبت و پرداخت کنند، تمامی سفارش ها به طور خوکار به نرم افزار صندوق ماپرا و پرینترها متصل بوده و همین موضوع هزینه کارکنان را کاهش می دهد. در کنار سفارش سر میز، مشتری می تواند با سایت یا شعبه مجازی رستوران و کافه، سفارش خود را آنلاین نیز ثبت و پرداخت کند.

یارمحمدی با اشاره به اینکه مدیر مجموعه هر کجا که باشد در لحظه از وضعیت کافه رستوران خود اطلاع دارد، گفت: تنها با باز کردن تلفن همراه می توان متوجه شد که کدام میز خالی و کدام میز پر است و مشتری چه رفتار خریدی داشته ، وضعیت انبارها، وضعیت فروش و فروش بازگشتی به چه صورت است.

حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران

یارمحمدی درخصوص پلتفرم ابری ماپرا گفت: این اپلیکیشن مخصوص مدیران نیست و مشتریان کافه رستوران ها هم ماپرا را دوست دارند، به سادگی از طریق آن سفارش می دهند، نیاز به تماس ندارد، و اتصال مشتری با آن مجموعه قطع نمی شود. از لحظه سفارش رسید خرید را در تلفن خود دارند، و با نظر سنجی و راهکارهای بازاریابی بازگشتی ارتباط انها با مجموعه حفظ می شود.

وی افزود: نرم افزار ماپرا دائما در حال بروز رسانی است و متوقف نمی شود، چراکه موجودی زنده است و امکانات جدیدی را هر ماه در اختیار مجموعه ها قرار می دهد. پنج سال از فعالیت ما می‌گذرد و به جز تمام استان های ایران که مشتری داریم ، رستوران هایی از عمان، ترکیه و امارات هم مشتریان ما هستند.

یارمحمدی درخصوص چالش ها برای توسعه این اپلیکیشن گفت: مهمترین چالش این روزها، دسترسی آزاد به اینترنت است. اینترنت نیاز اساسی یک شرکت نرم افزاری و فناورانه محور است. توسعه اقتصاد دیجیتال با قطع اینترنت یا تغییر آن به اینترانت و یا محدودسازی شبکه های اجتماعی مختل می شود.

حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران

مدیر عامل ماپرا با اشاره به هدف های این نرم افزار گفت: هدف ماپرا کمک به رونق کسب و کارها ، تصمیم گیری های هوشمندانه مبتنی بر داده ها و همسویی با داده محوری است تا از رویکردهای سنتی خارج شده و اتفاقات جذابی برای خود، کارکنان و مشتریان رقم بزنند.

او درخصوص رقبای این نرم افزار گفت: ما رقبای خوب سنتی داریم و خود را با آنها مقایسه نمی‌کنیم زیرا فناوری ها، تجربیات و امکاناتی که در اختیار مجموعه ها قرار می‌گیرد، متقاوت است. اینکه یک مدیر در لحظه تمام اطلاعات را در تلفن همراه خود داشته باشد، ارزشمندی محبوبی برای مدیران مجموعه ها است چراکه بیشتر مدیران لزوما در مجموعه حاضر نیستند و این خوشایند است که از هرجا به راحتی بتوانند تصمیم گیری موثری داشته باشند.

یارمحمدی درخصوص فناوری این اپلیکیشن بیان کرد: زمانی که پرداخت روی میز را با ماپرا آوردیم، هنوز کرونا نبود و آن را توسعه دادیم تا بتوانیم تمام نیازمندی های مجموعه رستورانی را بصورت پکپارچه در یک پنل پاسخگو باشیم. اگر در سایت ماپرا درخواست دهید ، طی یک روز کاری با شما تماس گرفته خواهد شد و مشاوره های لازم برای فروش و مدیریت با ماپرا داده می شود.

یارمحمدی درخصوص این دوره از نمایشگاه گفت: نمایشگاه خوب بود و استقبال خوبی از غرفه ماپرا انجام گرفت. با دوستان خوبی آشنا شدیم و همکاری ها توسعه خواهد داشت.

حضور ماپرا (کامل ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ) در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت رستوران

مدیر عامل ماپرا درخصوص نام این مجموعه توضیح داد: ماپرا هر جایی در دسترسِ مشتریان و مدیران مجموعه هاست و مدیر مجموعه هر کجا باشد از مجموعه مطلع است. ماپرا مخفف مدرن آتی پرداز آرکا (دسترسی از هرجا، جدید و نوآور با حذف پیچیدگی های غیر ضرور، و مطمئن) است.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha