۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
اجرای ۶ پروژه بزرگ سرمایه گذاری مشترک با ایران
مدیرعامل شرکت انرژی چاینا خبر داد؛

اجرای ۶ پروژه بزرگ سرمایه گذاری مشترک با ایران

ساری- لی، مدیرعامل شرکت انرژی چاینا از اجرای شش پروژه سرمایه گذاری در بخش های محتلف از جمله کشاورزی طی ۲۰ سال در ایران خبر داد.

چای لی در حاشیه نشست با جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از آمار مفصل ارائه شده از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در بخش کشاورزی این استان کمال تشکر را دارم و بهره فراوانی بردم.

وی ادامه داد: طی ۲۰ سال گذشته ۶ پروژه به ارزش دو میلیارد دلار در ایران را انجام دادیم و اکنون اگر بخواهیم به قیمت روز حساب کنیم بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار ارزش دارد و باید کاری را انجام دهیم تا مردم هردو کشور ایران و چین از آن بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت انرژی چاینا در ایران اظهار کرد: استان هوبه چین از ذخیره آبی خوبی برخوردار است و می‌توانیم از تجارب و توصیه‌های بخش کشاورزی استان هوبه برای پروژه‌های کشاورزی مازندران بهره گیری کنیم.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اولویت‌های کشاورزی مازندران پکیج پروژه‌های مورد نیاز جهاد کشاورزی مازندران تعریف شود و برای اخذ منابع از طریق فاینانس پیش رویم و پیشنهاد می‌کنم ارزش پکیج فاینانسی ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار باشد تا موفقیت بیشتری برای اخذ مجوز داشته باشد.

وی گفت: نگاه ما همکاری مشترک است و اینکه بتوانیم کاری را با همکاری یکدیگر انجام دهیم.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha