۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
 ۷۷ میلیارد تومان به شرکت‌های صنعتی تقسیط بدهی داشته ایم
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان:

۷۷ میلیارد تومان به شرکت‌های صنعتی تقسیط بدهی داشته ایم

زنجان- عزیزخانی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: اداره‌کل تأمین اجتماعی استان زنجان ۷۷ میلیارد تومان به کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی تقسیط بدهی داشته است.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه گر است،گفت: ۱۵ هزار و ۳۶۳ کارگاه صنفی و صنعتی در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد ۶۳ درصد به زنجان، ۱۴ درصد به ابهر، ۱۰ درصد به خدابنده و خرم‌دره و ۴ درصد دندی و طارم اختصاص دارد.

وی به پرداخت بیمه بیکاری به ۸۸ نفر بیکار شده از یکی از شرکت‌های بزرگ استان اشاره کرد و ابراز کرد: اداره‌کل تأمین اجتماعی استان زنجان ۷۷ میلیارد تومان به کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی تقسیط بدهی داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان ،با بیان اینکه در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی بدهی بانکی ندارد،گفت: حدود ۹۰ درصد بدهی بخش درمان نیز را این سازمان پرداخت کرده و مابقی تا پایان سال تسویه خواهد شد.

عزیزخانی تاکید کرد: اکنون ۵۸۰ هزار نفر زنجانی تخت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و درصد رشد بیمه‌شدگان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال گذشته ۳.۵ درصد بوده و در بحث مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان رشد داشته است.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha