۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
فعالیتهای پستی در اردبیل توسعه می یابد
با حضور اپراتورهای جدید؛

فعالیتهای پستی در اردبیل توسعه می یابد

اردبیل - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، حضور اپراتورهای جدید پستی را باعث تحولات جدید در ارائه خدمات پستی در استان عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی صبح شنبه در جلسه مشترک با مدیر شرکت پست پیشگامان بادپا گفت: پست به عنوان پل موثر ارتباطی دولت و مردم و نیز درگاه ارائه خدمات برای جلوگیری از ترافیک، صرفه‌جویی در منابع و ارتقای بهره‌وری ملی با استفاده از خدمات متنوع پستی است.

وی تنوع خدمات پستی در استان را نشان از ظرفیت های ویژه پست استان خواند و گفت: پست استان خدمات الکترونیکی و سرویس های نوین گوناگونی در استان ارائه می کند که  یکی از مهمترین خدمات جدید آن سرویس بازار الکترونیک است که با این سرویس امکان خرید آسان در تمام استان‌های کشور با توجه به انتخاب و تنوع کالا و خدمات، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، برخورداری از شبکه‌ای مطمئن در قبول و حمل و نقل و توزیع کالا و حذف قید زمان و مکان در خرید فروش فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل شرکت پست را حامی تعاملات مالی بین تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و کسب و کارهای آنلاین عنوان کرد و گفت: امیدواریم با فعالیت های اپراتورهای جدید پستی در استان اردبیل پست بتواند بهتر از گذشته خدمات خود را در زمینه های مختلف در استان اردبیل ارائه دهد.

در ادامه احمد عبداللهی مدیر جدید شرکت پست پیشگامان بادپا با ارائه گزارشی از فرآیند فعالیت شرکت مذکور در استان اردبیل گفت: فعالیت این شرکت در استان ابعاد مختلفی خواهد داشت که از مهمترین این فعالیت ها جذب و همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه با توجه به قانون اصلاح اساسنامه شرکت ملی پست و همچنین اصول حاکم مصوب کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

وی افزود: امیدواریم فعالیت اپراتورهای پستی در استان باعث خصوصی‌سازی خدمات پستی شده و بتواند ظرفیت‌های بالقوه پستی استان را در تامین منافع و تسهیل دسترسی به خدمات را برای هم استانیها فراهم کند.

کد خبر: ۲۰٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha