۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
توسعه تولید کودهای کشاورزی نیازمند تسهیلات با تنفس یک‌ساله است
مدیرعامل شرکت کنجاله ساز:

توسعه تولید کودهای کشاورزی نیازمند تسهیلات با تنفس یک‌ساله است

گرگان- نجف زاده، مدیرعامل شرکت کنجاله ساز گفت: برای ارتقای بیشتر محصولات، رقابت با نمونه‌های خارجی و توسعه خط تولید کودهای کشاورزی، نیازمند تسهیلات با تنفس یک‌ساله هستیم.

نادر نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که تولیدات شرکت با توان مهندسان بومی ایجاد و توسعه‌یافته است، اظهار کرد: برای ارتقای بیشتر محصولات، رقابت با نمونه‌های خارجی و توسعه خط تولید کودهای کشاورزی، نیازمند تسهیلات با تنفس یک‌ساله هستیم.

مدیرعامل شرکت کنجاله ساز افزود: خوشبختانه به دلیل بازرگانی قوی، محصولات جدید شرکت «کنجاله ساز» به‌خوبی وارد بازار می‌شود؛ اما برای ارتقای بیشتر و توسعه زیرساخت نیازمند تسهیلات بهتری هستیم که فرصت درآمد بیشتری برای ما ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت کنجاله ساز افزود: تسهیلات با فرصت تنفس یک‌ساله می‌تواند فرصت ایجاد زیرساخت و توسعه تکنولوژی را بدهد و حداقل سود آن در کنار تولید محصول باکیفیت، ایجاد شغل پایدار و رقابت با محصولات باکیفیت خارجی است که ارز را از کشور خارج می‌کنند.

وی با بیان این که شرکت کنجاله ساز یکی از قدیمی‌ترین و پرظرفیت‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید کود فعالیت می‌کند، گفت: کنجاله ساز بالغ بر ۳۶ سال است که در این زمینه تجربه دارد و تقریباً بزرگ‌ترین و نخستین تولیدکننده سولفات روی در کشور است.

نجف‌زاده یکی از افتخارات شرکت را تکیه بر توان فنی و مهندسی داخل کشور دانست و یادآور شد: تمام تأسیسات و تجهیزاتی که ما داریم توسط مهندسان ایرانی که خودشان مالک سیستم هستند طراحی، ساخته و اجرا شده و اکنون به‌زعم همکاران و مشتریان، ما جزو شرکت‌هایی هستیم که باکیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کنیم.

وی از مذاکره برای اخذ لایسنس شرکت‌های معتبر خارجی خبر داد و بیان کرد: باتوجه‌به علاقه‌مندی مالکان به دانش بومی، آن‌ها اولویت خود را بهره‌گیری از مهندسان بومی قرار دادند و ابتدا ظرفیت کوچکی را ایجاد کردند؛ سپس به‌مرور باتوجه‌به استقبال بازار ظرفیت را افزایش دادند به‌گونه‌ای که تولید داخلی با تجهیزات بومی ما، تفاوت چندانی با نمونه‌های خارجی نداشت.

مدیرعامل شرکت با بیان این که تقریباً در تمام استان‌های کشور نمایندگانی فعال و حتی در برخی استان‌های بزرگ‌تر چند نماینده داریم، گفت: در حال رقابت با شرکت‌هایی هستیم که تمام تجهیزات و محصولات خود را از خارج وارد می‌کنند.

وی با توضیح این که محصولات جدید به خط تولید شرکت اضافه خواهد شد، ادامه داد: بازارهای هدف ما بیشتر تمرکز بر داخل بود؛ اما اکنون در حال مذاکره با کشورهای خارجی شرق و غرب هستیم تا بتوانیم هم محصولات خود را صادر کنیم هم نمونه‌های باکیفیت خارجی را وارد کنیم یا این که تأمین‌کننده مواد اولیه شرکت‌های خارجی باشیم.

نجف‌زاده یادآور شد: همچنین در حال مذاکره برای خرید تکنولوژی و مشارکت در محصول و برند هستیم که کمترین مزیت آن ایجاد اشتغال داخلی و فعال‌سازی صنعتی است که برای محیط‌زیست آلاینده نیست.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha