۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
تأمین ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای قنوات بهار و کبودراهنگ
نماینده مردم بهار در مجلس اعلام کرد:

تأمین ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای قنوات بهار و کبودراهنگ

همدان - توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از تأمین ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای قنوات بهار و کبودراهنگ خبر داد.

فتح‌الله توسلی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه در ادامه پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبار ویژه حوزه شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ ۳۰ بهمن‌ماه جلسه‌ای به دعوت بنده در وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاونان وزیر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونان وی، رؤسای ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ و معاون فرماندار کبودراهنگ تشکیل شد؛ افزود: با توجه به سفر اخیر معاون آب و خاک و امور اراضی وزارت کشاورزی به منطقه، در جلسه درخواست شد که مصوبات سفر فوق در اسرع وقت اجرایی شود.

توسلی همچنین با اشاره به مصوب شدن اختصاص ۸۰ میلیارد تومان از محل مولدسازی و ماده ۵۶ برای احیا و لایروبی قنوات و کانال‌کشی کشاورزی عنوان کرد: در این جلسه اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد تومان برای تکمیل کانال کشاورزی مهاجران اختصاص یافت.

وی بیان کرد: تأمین اعتبار رفع تداخلات اراضی دو شهرستان و تکمیل آن، تأمین اعتبار احداث شهرک‌های کشاورزی، پیگیری مشترک بنده و وزارت جهاد برای تشکیل جلسه سه‌جانبه در وزارت نیرو و تخصیص آب گلخانه‌های دو شهرستان، از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد توسط مسئولان ذی‌ربط پیگیری شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس عنوان کرد: علاوه‌بر این، تصمیمات مهمی در زمینه حل مشکل چاه‌های اشتراکی گرفته شد که به‌زودی توسط مسئولان جهاد کشاورزی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد برای ادارات جهاد کشاورزی هر دو شهرستان هریک مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به‌صورت فوری برای حفاظت اراضی تخصیص یابد و به حساب ادارات واریز شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha