۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
یارانه دهک های پایین جامعه نیازمند افزایش است
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس:

یارانه دهک های پایین جامعه نیازمند افزایش است

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: بسیاری از مردم گرفتار فقر مطلق هستند و با یارانه ای که از دولت دریافت می کنند، زندگی آنها می چرخد، عدالت حکم می کند یارانه دهک های ضعیف جامعه را افزایش دهیم.

به گزارش بازار، کمال حسین پور در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مردم نجیبانه از مسئولان کشور انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی شود، اما متاسفانه اصرار به سیاست های غلط اقتصادی باعث هدررفت منابع و افزایش محرومیت شده است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت کاری تعدادی از مدیران کت و شلواری دولت نیست و دلخوش به گزارشات اتوکشیده هستند، ادامه داد: اکنون فصل رسیدگی به لایحه بودجه است، افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران باید متناسب با تورم باشد. باید در بودجه سال آینده زمینه های افزایش حقوق فرهنگیان را فراهم کنیم و به مددجویان نهادهای حمایتی کشور به ویژه سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بسیاری از مردم گرفتار فقر مطلق هستند و با یارانه ای که از دولت دریافت می کنند، زندگی آنها می چرخد، عدالت حکم می کند در قوانین و لوایح آنها را ببینیم و یارانه دهک های ضعیف جامعه را افزایش دهیم.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha