۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
تقاضای تاسیس شعبه صرافی «هیوبی» در هنگ کنگ| کدام توکن ها احتمال پیشرفت قیمت دارند؟
جاستین سان خبر داد؛

تقاضای تاسیس شعبه صرافی «هیوبی» در هنگ کنگ| کدام توکن ها احتمال پیشرفت قیمت دارند؟

جاستین سان، موسس و مدیرعامل سابق شرکت ترون و صرافی هیوبی از ثبت رسمی درخواست خود برای تاسیس شعبه این صرافی در هنگ کنگ خبر داده که منجر به افزایش ۱۶ درصدی قیمت توکن HB شده است.

به گزارش بازار، جاستین سان، موسس و مدیرعامل سابق شرکت ترون و صرافی هیوبی از ثبت رسمی درخواست خود برای تاسیس شعبه این صرافی در هنگ کنگ خبر داد.

بر اساس این گزارش، با اعلام خبر این ثبت درخواست، توکن رمزارزی هیوبی(HT) با افزایش قیمت مواجه شده و این احتمال وجود دارد که دیگر توکن رمزارزی مرتبط با جاستین سان، یعنی ترون نیز با افزایش قیمت مواجه شود.

جاستین سان همچنین در پیام توئیتری خود اعلام کرده که این صرافی با تمرکز بر استفاده مشتریان سازمانی در هنگ کنگ تاسیس خواهد شد و همچنین می تواند سرمایه گذاران زیادی در منطقه آسیا برای بازار رمزارزها جذب نماید.

لازم به ذکر است، توکن بومی صرافی هیوبی از ابتدای سال جاری تاکنون، افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده که البته بخشی از این پیشرفت قیمت به پیشرفت کلی بازار رمزارزها باز می گردد. توکن HT همچنین پیش از صدور بیانیه جاستین سان در روز گذشته، بیش از ۱۶.۵ درصد افزایش قیمت را طی ۲۴ ساعت تجربه کرده است.

لازم به ذکر است، با توجه به صدور مجوز دولت چین برای استفاده قانونی از رمزارزها در مبادلات تجاری خرد هنگ کنگ، پیش بینی کارشناسان این است که دو توکن دیگر محبوب در چین یعنی بایننس کوین (BNB) و OKB نیز طی روزهای آتی ا جهش قیمت مواجه خواهند شد.

کد خبر: ۲۰۷٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha