۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
مشارکت شهرداری در برگزاری جشنواره زمستانی همدان
در راستای رونق گردشگری انجام می شود؛

مشارکت شهرداری در برگزاری جشنواره زمستانی همدان

همدان - شهردار همدان گفت: سیزدهمین جشنواره زمستانی همدان با موضوع افزایش نشاط اجتماعی و رونق گردشگری با همکاری دستگاه‌های مختلف و شهرداری تا ۱۷ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت گردشگری و مشارکت شهرداری در این حوزه عنوان کرد: شهرداری همدان تلاش دارد در زمینه برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان در میدان امام و آرامگاه بوعلی سینا، برپایی نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی، تبلیغات محیطی و شهری جشنواره همکاری‌های لازم را در خصوص برگزاری هر چه بهتر این جشنواره انجام دهد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های جانبی باعث افزایش کمی و کیفی این جشنواره می شود، افزود: شهرداری همدان بر اساس محتوای تولیدی مناسب از سوی دستگاه‌های متولی و انتشار آن در قالب فضا سازی شهری، نصب بنر و تلویزیون‌های شهری می‌تواند تاثیرات مثبتی در حوزه گردشگری داشته باشد.

شهردار همدان ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را از مهمترین مولفه های این جشنواره عنوان و اضافه کرد: مدیریت شهری تلاش دارد با همکاری در زمینه اجرای برنامه های خیابانی و برگزاری نمایشگاه ها، برگزاری مسابقات متنوع مرتبط با جشنواره زمستانی در سطح شهر به ویژه میدان امام خمینی ره و پیاده راه بوعلی و سایر نقاط شهر گام های موثری را در راستای رونق گردشگری بردارد.

سید مسعود حسینی به اهمیت همکاری سازمانهای مختلف در زمینه ارتقای جایگاه همدان در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: شهرداری همدان با سایر ارگانها به ویژه میراث فرهنگی، اداره ارشاد در زمینه برگزاری سمینارهای تخصصی گردشگری، مسابقات متنوع ازجمله نقاشی و مجسمه سازی و اختتامیه ها ، برگزاری کارناوال شادی، تئاترهای خیابانی مشارکت لازم را صورت می‌دهد.

کد خبر: ۲۰۷٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha