۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
افتتاح و اجرای ۱۷ پروژه گردشگری در استان بوشهر با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری
استاندار بوشهر خبر داد:

افتتاح و اجرای ۱۷ پروژه گردشگری در استان بوشهر با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و اجرای ۱۷ پروژه گردشگری در استان بوشهر با اعتبار و سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده دوشنبه شب در بازدید از پروژه‌های گردشکری استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در استان از اولویت‌های استان بوشهر است و اقدامات موثری در این مسیر طی یکسال اخیر انجام داده‌ایم.

وی افزود: جذابیت‌های گردشگری در استان بسیار متنوع است و در کنار جاذبه‌های طبیعی و دریا و سواحل بکر و زیبای استان، گردشگری تجاری و همچنین گردشگری صنعتی نیز جایگاه خاصی در استان دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش هتل‌ها و تخت‌های اماکن اقامتی و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران موجبات استقبال بیشتر گردشگران از این استان شده است.

محمدی زاده از افتتاح و اجرای ۱۷ پروژه گردشگری در استان بوشهر با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه صنعت گردشگری و معرفی استان بوشهر به عنوان یک استان گردشگرپذیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری، ۶۵۵ شغل جدید در استان ایجاد شده است.

محمدی زاده گفت: ستاد تسهیلات سفر استان برای ایام نوروز نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده و تمهیدات مورد نظر برای جذب گردشگر و اسکان و خدمات‌رسانی به آنها اندیشیده شده است.

کد خبر: ۲۰۷٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha