۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
اجرای ۱۵ هزار واحد ملی اقدام مسکن در زنجان به ۱۸ پیمانکار واگذار شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

اجرای ۱۵ هزار واحد ملی اقدام مسکن در زنجان به ۱۸ پیمانکار واگذار شد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: اجرای ۱۵ هزار واحد ملی اقدام مسکن در استان به ۱۸ پیمانکار که صلاحیت لازم را داشتند واگذار شد.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انجام اقدامات زیر ساختی و زیر بنایی در اجرای طرح ملی اقدام مسکن زنجان اندیشیده شده است، گفت: مشکلی برای انجام این زیرساخت‌ها در اجرای این طرح وجود ندارد.

وی اظهار کرد: زمین به اندازه کافی برای انجام اقدامات زیر ساختی همچون مخابرات، برق و امکانات رفاهی، آموزشی و تفریحی در اجرای این طرح وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه سهم استان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد است، گفت: این طرح به صورت حمایتی و مشارکتی اجرا می‌شود که ۸۰ درصد این طرح حمایتی است.

بیات منش تاکید کرد: اجرای بیش از ۱۵ هزار واحد ملی اقدام مسکن در زنجان به ۱۸ پیمانکار که صلاحیت لازم را داشتند واگذار شده است.

وی با بیان اینکه پرونده بیش از پنج هزار نفر در زنجان که برای طرح ملی اقدام مسکن اعتراض داده بودند در دست بررسی است، ابراز کرد: فرم ج این افراد توسط راه و شهرسازی استان بررسی می شود و سایر شرایط از قبیل اخذ وام مسکن و داشتن زمین و مسکن هم توسط وزارت مسکن بررسی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تاکید کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد و برخورد لازم انجام می گیرد.

بیات منش گفت: اجرای طرح ملی اقدام مسکن در دو شهر زنجان و ابهر توسط راه و شهرسازی زنجان انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر: ۲۰٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha