۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
بیت کوین در فاز اصلاحی
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

بیت کوین در فاز اصلاحی

درعلی کارشناس بازارهای مالی گفت: انتظاری که از حرکت رمزارزها داریم رالی صعودی و سپس نزول قیمتی شدید است که می‌تواند فرصت های خرید خوبی باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: حمید درعلی معامله‌گر کارگزاری مبین سرمایه در خصوص روند بیت کوین و سایر رمزارزها، اظهار داشت: بیت کوین کف قیمتی خود را تجربه کرده است و می توان گفت به احتمال خیلی زیاد این اتفاق افتاده و بعید می باشد بتواند کف قیمتی قبلی خود را بزند.

بیت کوین در فاز اصلاحی

این مدرس بازارهای مالی می‌گوید: تقاضا برای بیت کوین از نظر اصلاح قیمتی به موقع بوده اما از نظر اصلاح زمانی انتظار این را داریم که بیت کوین در فاز اصلاحی باشد، اتفاقی که می‌تواند برای بیت کوین بیفتد اتفاقی صعودی چون سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ می باشد و سپس مجدداً ریزش شدید قیمتی را در رمزارزها تجربه خواهیم کرد به همین خاطر چنانچه افراد بخواهند در محدوده‌های قیمتی مناسب وارد بیت کوین شوند بهتر است اعداد قیمتی که مدنظر دارند اعداد منطقی تر باشد و سعی کنند در اصلاحات وارد رمزارزها به خصوص آلت کوین ها که نوسانات قیمتی بیشتری نسبت به بیت کوین دارند شوند.

درعلی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: انتظاری که از حرکت رمزارزها داریم رالی صعودی و سپس نزول قیمتی شدید است که می‌تواند فرصت های خرید خوبی باشد و طبق الگوی کانال لگاریتمی رشد که شاهد هستیم، انتظار داریم طی چهار سال آینده بیت کوین بتواند سقف قبلی خود را تاچ کند.

کد خبر: ۲۰۷٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha