۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
تورم ۴۰ درصدی با افزایش ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است
نماینده مردم چابهار در مجلس:

تورم ۴۰ درصدی با افزایش ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است

نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه تورم بالای ۴۰ درصد با افزایش صرفاً ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است، گفت: از تیم اقتصادی دولت می خواهم تدبیری برای مهار تورم کند.

به گزارش بازار، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: فرمایشی از رهبر معظم انقلاب بر روی تابلوی ورودی مجلس نقش بسته بود که مجلس در همه حال باید حرّیت، صراحت و استقلال خود را حفظ کند. مدتی است که این تابلو را برداشته اند! لطفا این تابلو را به جای اول خود بازگردانید.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس یازدهم ادامه داد : تورم بالای ۴۰ درصد با افزایش صرفاً ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است، از تیم اقتصادی دولت می خواهم تدبیری برای مهار تورم و نرخ ارز کند.

وی ضمن تشکر از سفر وزیر آموزش و پرورش به چابهار گفت: انتظار داریم وعده ایشان درخصوص استقرار دانشگاه فرهنگیان چابهار سریعاً اجرایی شود. همچنین می خواهم خود را جای معلمان خرید خدمت قرار دهیم، کسانی که ۶ ماه است حقوقی دریافت نکرده اند، انتظار داریم تبدیل وضعیت ایشان در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۲۰۷٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha