۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تلاش خریداران برای بازگرداندن نرخ یورو به دلار به محدوده ۱.۰۷
تحلیل بازار فارکس؛

تلاش خریداران برای بازگرداندن نرخ یورو به دلار به محدوده ۱.۰۷

نرخ جفت ارز یورو به دلار پس از اصلاح به محدوده ۱.۰۶۷۳، صبح روز دوشنبه به وقت بازارهای اروپایی در تلاش است تا بار دیگر محدوده ۱.۰۷ خود را به دست آورد.

به گزارش بازار، نرخ جفت ارز یورو به دلار پس از اصلاح به محدوده ۱.۰۶۷۳، صبح روز دوشنبه به وقت بازارهای اروپایی در تلاش است تا بار دیگر محدوده ۱.۰۷ خود را به دست آورد.

علیرغم بروز تنش میان چین و ایالات متحده بر سر مساله کره شمالی طی روزهای گذشته و حمله پیونگ یانگ به منطقه ویژه اقتصادی ژاپن و درخواست تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل در این خصوص، ظاهرا سرمایه گذاران اهمیت چندانی به این موضوع نداده اند.

در همین حال، شاخص های مهمی همچون S&P ۵۰۰ صبح امروز کاملا با رشد خوبی مواجه شده و سهام بیش از ۶۰۰ شرکت بزرگ آمریکایی نیز پس از یک هفته ترس حاکم بر بازار به دلیل جلسه هفته گذشته فدرال رزرو، با رشد خوبی مواجه شده است.

در همین حال، شاخص دلار امروز را با اندکی کاهش و با ۱۰۳.۵۸ آغاز کرد و پیش بینی می شود در طول روز، به محدوده کف خود در روز جمعه گذشته یعنی ۱۰۳.۵۰ کاهش یابد.

با اینحال، سرمایه گذاران بازار فارکس، روی جلسه روز چهارشنبه فدرال رزرو به ریاست جروم پاول تمرکز کرده اند که ممکن است خروجی آن منجر به افزایش نرخ بهره بانکی به ۵۰ واحد باشد. این به معنای بازگشت فدرال رزرو به سمت لحن جنگ طلبانه خود در خصوص نرخ بهره بانکی بوده وم می تواند منجر به افزایش شاخص دلار شود.

لذا، دقیقا به همین دلیل، علیرغم تنش ایجاد شده بر سر مساله کره شمالی، همچنان شاهد ریزش شدید دلار در برابر یورو نیستیم.

در ادامه فهرست مقاومت ها و حمایت های مهم جفت ارز یورو به دلار آمده است:

تلاش خریداران برای بازگرداندن نرخ یورو به دلار به محدوده ۱.۰۷

کد خبر: ۲۰۷٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha