۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
شهرک صنعتی ۲ شاهرود راه اندازی می‌شود| تامین زمین برای کارخانه «زامیاد ۲»
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شهرک صنعتی ۲ شاهرود راه اندازی می‌شود| تامین زمین برای کارخانه «زامیاد ۲»

شاهرود- خانی، نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شهرک صنعتی دو شاهرود راه‌اندازی می‌شود، گفت: این شهرک دو منظوره و به مثابه منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی انجام وظیفه خواهد کرد.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرک صنعتی شاهرود آب و تامین برق است، تاکید کرد: در سفر وزیر نیرو به شهرستان شاهرود برای تامین آب و برق مورد نیاز واحدهای صنعتی رایزنی هایی صورت گرفته و امیدواریم که وزارت نیرو به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت زامیاد دو نیز در شاهرود مستقر خواهد شد، افزود: ۱۰۰ هکتار زمین برای این کارخانه تامین شده و در اختیار قرار خواهد گرفت و امیدواریم تا سال آتی شاهد افتتاح این مجموعه صنعتی باشیم که خروجی آن سالانه ۲۵ هزار دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه یکی از مشکلات این مجموعه تامین آب و برق است، بیان کرد: رایزنی‌هایی برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرستان شاهرود و میامی صورت گرفته است.

خانی با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره دو در شاهرود نیز راه اندازی خواهد شد، گفت: این زیرساخت دو منظوره است هم شهرک صنعتی و هم منطقه ویژه اقتصادی خواهد بود تا بتوانیم از ظرفیت‌های صنعتی بهره‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی دو شهرستان شاهرود و ۱۸ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این شهرستان نیازمند تامین آب است، گفت: بخشی از آب شرب مورد نیاز مردم می‌تواند از چشمه ساران قطری و بخشی از آب صنعت نیز از تصفیه خانه تامین شود که در سفر وزیر نیرو به شاهرود خواستار همکاری وزارتخانه شدیم.

کد خبر: ۲۰۷٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha