۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری ۲ نهاد انقلابی افتتاح می‌شود
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری ۲ نهاد انقلابی افتتاح می‌شود

رییس بنیاد مسکن با اعلام اینکه بیش از ۳۲۷ هزار واحد مسکونی در روستاها، شهرها و بافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد در دست اجرا است از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری با بنیاد مستضفعان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۳۲۷ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در شهرها، روستاها و بافت‌های فرسوده خبر داد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در مجموع ۳۲۷ هزار و ۷۰۳ واحد در شهرها، روستاها و همچنین بافت فرسوده برخی از شهرها در حال اجراست در بیان جزئیات آنها اعلام کرد: در حال حاضر ۲۱۵ هزار و ۵۸۰ واحد در روستاها، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ واحد در شهرهای مختلف، ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد در بافت فرسوده شهر تهران توسط بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد.

۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری دو نهاد انقلابی افتتاح می‌شود
نیکزاد ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف خود اجرای ۲۰ هزار واحد مسکونی را در همکاری با بنیاد مستضفعان تفاهم کرده است که ۱۰ هزار واحد از میزان تفاهم شده که از یکسال گذشته آغاز شده به اتمام رسیده و در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

تکمیل و تحویل ایستگاه پروانه در متروی پایتخت
وی در عین حال بخشی دیگر از فعالیت‌های بنیاد مسکن را همکاری با شهرداری تهران برای تکمیل برخی از خطوط متروی پایتخت عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن تا پایان امسال ایستگاه پروانه در متروی تهران را تکمیل کرده و تحویل می‌دهد که سرمایه گذاری اجرای این پروژه معادل ۴ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان است.

کد خبر: ۲۰۷٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      آقای نیکزاد چرا بانک صادرات متمم رو انجام نمیدن. آخه تا کی . مگر امسال هم داره تمام میشه. مگر تورم وگرانی رو نمی‌بینید. کاری کنید . مردم گرفتارن
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      آقای نیکزاد چرا کسی پیگیر متمم وام مسکن روستایی نیست. همین که نامه به بانک زدید کافیه. بانک صادرات که متمم رو انجام نمی‌دهند. چه کسی باید کمک به حال مردم بشه. مگر قراره آخر سال چه اتفاقی افتاده بشه که قرارداد نمی‌بندن. چقدر در حق مردم باید ظلم بشه. تورم وگرانی بیداد می‌کنه. البته مدیران حق دارن چون وضعشون خوبه و مردم رو درک نمیکنن