۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تعدیل نیرو در شهرداری نخواهیم داشت
شهردار تهران:

تعدیل نیرو در شهرداری نخواهیم داشت

زاکانی، شهردار تهران گفت: برای حفظ ۱۰۴ هزار نفر پرسنل شهرداری، بجای تعدیل به دنبال افزایش کار هستیم.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی درخصوص افزایش ظرفیت حمل و نقل گفت: سال آینده ظرفیت حمل‌ونقل صددرصد افزایش می‌یابد و ۳هزار اتوبوس به حمل و نقل اضافه و ۲هزار اتوبوس قدیمی فعال می‌شود. دولت مصوب کرده تا گره مترو، تاکسی و ون باز شود.

شهردار تهران افزود: در بحث مسکن، حمل و نقل و اشتغال، کودکان کار، آموزش آن‌ها و همچنین معتادان متجاهر و زیرساخت‌های ورزشی شهر ورود کردیم تا گره این مشکلات حل شود؛ همچنین با گسترش فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار بستری را برای ارائه کالاها ارزان به مردم مهیا کردیم.

وی گفت: ۱۱۴ پارک را برای فعالیت دستفروشان مشخص کردیم تا ساماندهی لازم صورت گیرد.

زاکانی همچنین خبر خوشی را برای پرسنل شهرداری تهران داشت و گفت: ۱۰۴ هزار نفر در شهرداری پرسنل داریم که آن‌ها را تعدیل نمی‌کنیم، بلکه کار را زیاد می‌کنیم. پرسنل سرمایه‌های ما هستند و مسیری که رفتیم باعث شد که تنش مالی نداشته باشیم و مستقل باشیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در سال آینده با اعطای تسهیلات یا ساخت مسکن توسط شهرداری یا پیمانکار، ۱۸۰ هزار واحد ساخته می‌شود تا بخشی از مشکل مسکن حل شود.

کد خبر: ۲۰۶٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      اقای زاکانی خدا وکیلی بجای مصاحبه فقط بفکر تابلوهای سر درگم شهر باش جدولها را فکری برای تمیزیش بکن دیوارها را فکری برایش بکن درختها را بشوئید که نفس بکشد خواهشند پلها را بشوئید و۰۰۰۰۰۰۰۰۰ از شعار بگاه بر عمل اضافه کن فکری برای دست فروشها بکن ناصر خسرورا سر سامان بدهد حالا که فعلی امدهای شهرداری در حوزه شهرداری عمل کن
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      والا خودت تعدیل کنن هم تهران نجات پیدا می کنه هم شهرداری والا