۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
۱۰ روش کسب درآمد از وبسایت

۱۰ روش کسب درآمد از وبسایت

اگر به فکر راه اندازی سایت و کسب درآمد از آن هستید و نمیدانید که چگونه اینکارا انجام دهید به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا با روش های کسب درآمد آشنا شوید .

به گزارش بازار، اگر به فکر راه اندازی سایت و کسب درآمد از آن هستید و نمیدانید که چگونه اینکارا انجام دهید به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا با روش های کسب درآمد آشنا شوید .

درآمد از سایت چقدر است؟

خب ابتدا باید این موضوع را روشن کنید که قصد دارید از طریق کدام روش برای کسب درآمد خود استفاده کنید و سپس سراغ این موضوع برویم که چقدر میتوانید درآمد داشته باشید. البته به این موضوع باید توجه کرد که میزان درآمد شما بستگی به کاربران سایتتان دارد ، هرچه سایت شما دارای مخاطبین بیشتری باشد مسلما درآمد بیشتری هم خواهید داشت که در هر روش مقدار آن متغییر میباشد .

۱۰ روش کسب درآمد از وبسایت

روش های مختلفی برای کسب درآمد از سایت وجود دارد که در هرکدام میتوانید موفق باشید و فقط باید سخت کوش باشید و محتواهای منظم و کلیک خور ایجاد نمایید . اول از همه باید سایت قوی طراحی کرده باشید تا کاربران شما از نظر ظاهری راضی باشند و در سایت شما بمانند . سپس نیاز است که تا محتواهای یونیک و مناسب ایجاد نمایید که از لحاظ سئویی هم مناسب باشد . اگر با این موارد آشنایی ندارید میتوانید آنهارا به تیم های مختلف بسپارید تا برای شما انجام دهند .

۱.دریافت هزینه بابت کلیک

سایت هایی که بازدیدکنندگان بالایی از طریق ترافیک گوگل دارند این روش را بسیار دوست دارند و برایشان میصرفد . با این روش شما بابت هر کلیکی که روی تبلیغات میشود هزینه ای دریافت میکنید که باعث میشود کاربران شما به آن تبلیغ هدایت شوند . اینکار میتواند درآمد خوبی داشته باشد اگر بازدیدکنندگان زیادی داشته باشید .

برای اینکه کاربران زیادی به سمت سایت شما هدایت شوند نیاز است تا سئو سایت شما قوی باشد و همچنین محتواهای ارزشمندی تولید کنید تا برای گوگل محبوب باشد و آن را در نتایج ابتدایی قرار دهد . اینکار باعث میشود تا سایت شما دارای بازدیدکنندگان فراوانی شود و در نتیجه از این نوع تبلیغات درآمد زایی کنید .

چگونه تبلیغات را دریافت کنم ؟

شما میتوانید از سیستم های تبلیغاتی مختلفی استفاده کنید که به ازای هرکلیک به شما هزینه ای پرداخت میکنند . از بهترین این شرکت های تبلیغاتی میتوانیم به یکتانت و مدیا اد اشاره کنیم .

۲.تبلیغات همسان

images_1676385155_63eb9b830c7cf.jpg

تبلیغات همسان با محتواهای سایت شما یکسان میباشد و باعث میشود کاربران بیشتر احساس اطمینان کنند و بر روی تبلیغات کلیک کنند . برای مثال شما فکر کنید یک وبسایت مربوط به حوضه فناوری دارید و تبلیغات مبل در سایت شما میشود . مشخص است که کلیک های زیادی روی آن مطلب نمیشود و حالا فکر کنید که تبلیغات مرتبطی با حوضه فناوری بر روی وبسایت خود قرار میدهید ، اینکار باعث میشود تا کلیک های بیشتری را دریافت کنید .

برای دریافت تبلیغات همسان شما میتوانید دو کار را انجام دهید را انجام دهید ، اولین راه این است که به سراغ کسب و کارهایی بروید که حوضه فعالیتشان با شما یکسان است و دومین راه این است که به سراغ شرکت های تبلیغاتی بروید و تبلیغات همسان دریافت کنید .

تبلیغات همسان میتواند درآمد زیادی را برای شما ایجاد کند و باعث شود کسب و کار شما رشد کند ، این نوع تبلیغات از سوی کاربران کلیک های زیادی دریافت میکند و میتواند منبع درآمد مناسبی باشد .

۳.تبلیغات ویدیویی

images_1676385211_63eb9bbb24f3a.jpg

تبلیغات ویدیویی بیشتر مناسب سایت هایی میباشد که محتوای ویدیویی تولید میکنند و کاربران با این ویدیوها ارتباط برقرار میکنند . برای مثال سایت آپارات یکی از بزرگترین سایت های ویدیویی میباشد که میلیون ها کاربر دارد و قبل از نمایش هر فیلم یک تیزر تبلیغاتی را پخش میکند ، این شرکت بابت هر یک از این نمایش ها درآمد کسب میکند .

اگر سایت آموزشی دارید میتوانید به سمت آموزشات ویدیویی بروید و از این نوع تبلیغات استفاده کنید تا قبل از نمایش هر یک از ویدیوهای آموزشی یک تیزر تبلیغاتی پخش شود . این نوع تبلیغات درآمد بالایی دارد اما باید مخاطبین زیادی داشته باشید تا بتوانید درآمد خوبی را کسب کنید .

۴.فروش جایگاه تبلیغاتی

در این روش میتوانید جایگاه های تبلیغاتی موجود در سایت خود را به ازای یک ماه به یک کسب و کار اجاره دهید و بابت آن هزینه مشخصی را دریافت کنید . در این روش دیگر شما بابت کلیک یا نمایش مبلغی دریافت نمیکنید و ممکن است آن جایگاه اصلا کلیکی دریافت نکند اما شما بابت یکماه از آن شرکت هزینه دریافت خواهید کرد .

تبلیغاتی که در این جایگاه ها قرار میگیرد به صورت بنری یا همسان میباشد که میتوانید برسر آن توافق کنید ، اکثر اوقات این تبلیغات به صورت بنری خواهد بود .

۵.همکاری در فروش

images_1676385262_63eb9beed9ebf.png

در این روش میتوانید برای سایت هایی مثل دیجی کالا بازاریابی کنید و بابت هر فروش پورسانت خود را دریافت کنید . بسیاری از سایت های فروشگاهی قسمتی به عنوان همکاری در فروش دارند که میتوانید لینک خود را در آنجا دریافت کنید و به کاربران بدهید تا از اون طریق خرید خود را انجام دهند .

برای مثال شما درباره ۱۰ محصول مختلف صحبت میکنید که هرکدامشان در یک حوضه قرار دارند و ویژگی های مختلفی دارند و شما دارید هرکدام را توضیح میدهید . در این روش میتوانید با قرار دادن لینک خود در اون متن کاربران را ترقیب به خرید کنید و هر کاربری که با لینک شما خرید را انجام دهد پورسانت آن را دریافت خواهید کرد .

یکی از درآمدزا ترین روش های کسب درآمد از سایت این روش میباشد که بازدهی مناسبی هم دارد .

۶.اهدای هزینه

اگر به گیم علاقه دارید حتما با استریمر ها آشنا هستید و نحوه کار آنهارا میدانید و اگر درباره آن اطلاعی ندارید به صورت کلی و خلاصه به شما توضیح خواهم داد . این استریمرها به صورت رایگان برای کاربران استریم برگزار میکنند و به صورت زنده برای آنها بازی میکنند ، در ازای این بازی که میکنند از کاربران درخواست میکنند تا هرچقدر که خواستند برای آنها وجه واریز کنند و آن شخص و رو حمایت مالی کنند .

برخی از سایت ها همین کار را انجام میدهند و به صورت رایگان آموزشات مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهند و با نصب یک درگاه پرداخت به کاربران خود میگویند که اگر دوست داشتند هر مبلغی که درتوانشان بود را برایش واریز کنند تا از آن شخص و سایتش حمایت کنند . این روش ممکن است جواب دهد اگر کاربران و محتوای خوبی داشته باشید .

۷.فروش محصول یا خدمات

images_1676385314_63eb9c2299974.jpg

اگر بتوانید محصول یا خدمتی را به فروش برسانید دیگر نیاز نیست که خدمات و محصولات شرکت های دیگر را تبلیغ کنید . در این روش ابتدا باید کاربران خود را جذب کنید و رفته رفته آنهارا به مشتری تبدیل کنید ، اینکار به شما کمک خواهد کرد تا سود زیادی را حاصل شوید . شما میتوانید در سایت خود محصولات فیزیکی و دانلودی را به فروش برسانید .

برای اینکار نیاز است تا مخاطبین خود را جمع آوری کنید و کم کم آنهارا به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید . این روش نیاز به کمی مهارت دارد که میتوانید به تیم های قوی اعتماد کنید و اینکارا به آنها واگذار کنید .

۸.رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی جزو پر درآمد ترین روش های کسب درآمد از وبسایت میباشد که بزرگترین وبسایت ها درآمد خود را از این طریق کسب میکنند . شاید برایتان این سوال پیش بیاید که رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی در واقع به مقاله ای گفته میشود که برای معرفی یک کسب و کار نوشته شده است . رپورتاژ آگهی در قالب یک محتوا در سایت نمایش داده میشود که بابت آن هزینه ای دریافت خواهید کرد و به صورت مادام العمر آن را در سایت خود باید نگهدارید .

۹.فروش اشتراک سایت

برخی از سایت ها محتوا یا خدماتی را به کاربران ارائه میدهند که در قبال آنها به صورت ماهانه از کاربران خود هزینه اشتراک دریافت میکنند . از این نوع وبسایت ها میتوانیم به فیلمیو اشاره کنیم که بابت نمایش و دانلود فیلم ها از کاربران خود هزینه اشتراک دریافت میکند .

۱۰.ارائه مشاوره

images_1676385413_63eb9c855e135.jpg

اگر در زمینه های مختلفی دارای تخصص هستید میتوانید با دریافت هزینه بابت تخصص خود به دیگران مشاور دهید و مخاطبین خود را جذب کنید . اینکار نیاز دارد تا شبکه های اجتماعی قوی داشته باشید تا بتوانید افراد را به سمت سایت خود جذب کنید . شبکه های اجتماعی نیاز به تخصص خاصی دارد و باید با الگوریتم های مختلف آن آشنا باشید که میتوانید با شرکت های فعال در این زمینه همکاری کنید .

تا الان با روش های مختلف کسب درآمد آشنا شدیم و فهمیدیم که میتوانیم از سایت به روش های مختلف درآمدزایی کنیم ، برای اینکه بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم نیاز به یک سایت داریم که البته نه هر سایتی بلکه سایت بسیار قوی که بتوانید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنید .

طراحی سایت نیاز به مهارت دارد و البته جذب مخاطب نیاز به مهارت خاص تر دارد و برای هرکدام از آنها به یک تیم قوی نیازمند هستید . پیشنهاد سایت ما به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ تیلو وب است که میتواند در این زمینه به شما خیلی کمک کند و تا زمان رسیدن به موفقیت شمارا همراهی کند . همین الان روی این لینک کلیک کن و از شرایط این شرکت مطلع شو !

کد خبر: ۲۰۶٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha