۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
وضعیت نابسامان گاز حال صنایع مازندران را ناخوش کرده است
یک فعال صنعتی در مازندران:

وضعیت نابسامان گاز حال صنایع مازندران را ناخوش کرده است

ساری- فرجی، فعال صنعتی و مدیر شهرک صنعتی ساری با بیان این که حال صنایع در استان خوش نیست، گفت: طی ۴۰ روز گذشته وضعیت نابسامانی در زمینه برق و گاز داریم.

علی رضا فرجی درباره وضعیت گاز واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان با بیان این که صنایع در استان حال و روز خوبی ندارند، گفت: بیش از ۴۰ روز گذشته وضعیت نابسامانی در حوزه تولید برق و گاز داریم.

وی با اظهار این که نگران پرسنل و نیروی کار فعال در واحدهای تولیدی هستیم، افزود: برخی از صنایع مدت ها تعطیل هستند و و این نیروها برای معیشت و معاش دچار مشکل هستند.

وی با عنوان این که واحدهای سیار از دیشب اقدام به قطع گاز صنایع در ساری کردند، افزود: واحد صنعتی از نگاه شرکت گاز پرمصرف محسوب می شود درحالی که این انرژی در راستای تولید در حال مصرف است.

فرجی بی برنامگی را مشکل اصلی فراروی تولید ذکر کرد و گفت: در آستانه شب عید واحدهای صنعتی باید اقدام به پرداخت حقوق، عیدی، بن کارگران کنند و با تعطیلی این واحدها دچار می شود.

مدیر شهرک صنعتی ساری گفت: به مسئولان استان پیشنهاد دادیم تا هفته دو تا سه روز شهرک های صنعتی تعطیل باشند و مابقی روزها تمام شیفت فعالیت داشته باشند و تاکنون این طرح نتیجه نداده است.

این فعال صنعتی گفت: مشکل قطع گاز در مازندران درحالی است که گاز واحدهای تولیدی استان های دیگر نظیر گیلان برقرار است.

کد خبر: ۲۰۶٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha