۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کمبود بلیت هواپیما در مقابل رشد جمعیت طبیعی است
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری:

کمبود بلیت هواپیما در مقابل رشد جمعیت طبیعی است

خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: رشد جمعیت و تغییر زندگی مردم، کمبود بلیت طبیعی است، تقاضا بسیار افزایش‌یافته و باید برای پاسخگویی به آنها آماده باشیم.

به گزارش بازار، حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد ضمن تأیید کمبود بلیت هواپیما گفت: با رشد جمعیت و تغییر زندگی مردم، کمبود بلیت طبیعی است. تقاضا بسیار افزایش‌یافته و باید برای پاسخگویی به آنها آماده باشیم.

وی با اشاره به ورود هواپیماهای جدید به کشور و زمین‌گیر شدن آنها بیان کرد: باتوجه‌به جمعیت کشور و میزان ناوگان هوایی، عدم عرضه کافی را شاهد خواهیم بود و راهی به جز تأمین ناوگان برای عرضه بیشتر صندلی وجود ندارد.

خوشخو از تحریم هواپیما از اوایل انقلاب اذعان کرد: شدیدترین تحریم‌ها در حوزه هوایی شامل حال ایران شده و باید بدانیم که کشور ایران توانایی خرید یک ناوگان بروز شده را دارد؛ اما تحریم‌ها این امکان را گرفته است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تلاش‌ها برای تأمین نیازها یادکرد و افزود: محدودیت‌های مالی نیز کار را سخت کرده و مجموعه‌هایی هستند که برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

وی همچنین در مورد افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشور ملزم به رعایت قوانین است و با سیاست‌های دولت هماهنگ است.

کد خبر: ۲۰۶٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha