۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
جهان زیر چرخ تراکتورهای تبریز| صادرات ۴۱ میلیون دلاری در سال جاری
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز خبرداد؛

جهان زیر چرخ تراکتورهای تبریز| صادرات ۴۱ میلیون دلاری در سال جاری

تبریز- مدیرعامل گروه تراکتورسازی تبریز در خصوص این مجموعه بزرگ صنعتی آذربایجان شرقی، گفت: شرکت و گروه صنعتی تراکتورسازی در شهر تبریز، سالانه ۳۵ هزار دستگاه تراکتور در ۲۱ نوع مختلف تولید می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی وحیدزاده ظهر امروز سه شنبه در نشست رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با وزیر کشاورزی زیمبابوه با اشاره قابلیت این مجموعه در تولید خودروهای تجاری، کامیونت های ۹ تن و تولید قطعات با طراحی و آلیاژ خاص، گفت: در این مجموعه ۵ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۱۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند و ما قابلیت تولید تراکتور های ۳۰ تا ۱۰۵ اسب بخار را داریم.

وی با اشاره به رفع ۹۹ درصد از نیاز داخلی کشور در این حوزه توسط گروه تراکتورسازی، اظهار کرد: در حوزه تراکتورهای شالیزاری تمام نیاز کشور را تامین می کنیم و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تراکتور را به ۲۰ کشور جهان صادرات کرده ایم.

مدیرعامل گروه تراکتورسازی تبریز افزود: این مجموعه از ۱۲ شرکت تشکیل شده است که ۱۰ شرکت در داخل کشور فعالیت می کنند و دو شرکت نیز در تاجیکستان و ونزوئلا مستقر هستند که تولید تراکتور از مرجله ابتدایی تا پایانی را به طور کامل انجام می دهند.

وحید زاده با اشاره به صادرات ۴۱ میلیون دلاری این مجموعه صنعتی، گفت: روسیه، چین، آلمان، ترکیه و ایتالیا برخی از مقاصد صادراتی ما هستند و تراکتورهایی که تولید میکنیم، استانداردهای کشورهای روسیه، چین، اوراسیا، آفریقا و منطقه را دارد.

وی از برنامه این مجموعه برای افزایش مقاصد صادراتی به ۲۵ کشور در سال آینده خبر داد.

کد خبر: ۲۰۶٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha