۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
۳۰ درصد از نقاط حادثه خیز گیلان رفع شد
معاون استاندار گیلان:

۳۰ درصد از نقاط حادثه خیز گیلان رفع شد

رشت- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: ۳۰ درصداز نقاط حادثه خیز جاده ای استان تاکنون رفع شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، مسعود کاظمی در جلسه شورای راهبردی ترافیک گیلان در استانداری اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد از نقاط حادثه خیز در استان گیلان رفع شده و بقیه نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به معیوب بودن تعدادی از پل‌های عابر پیاده در رشت و با تاکید بر رفع مشکلات آنها افزود: طرح جامع ترافیک رشت در وزارت کشور با لحاظ کردن برخی اصلاحات مصوب شد از این‌رو اجرای این طرح باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در ادامه با اشاره به افتتاح یک هزار و ۱۰۹ پروژه با اعتبار بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان اظهار کرد: از این تعداد پروژه ۹۶۳ مورد پروژه‌های عمرانی بود که به بهره‌برداری رسید.

ورود خودرو در گیلان ۲۹ درصد افزایش یافت

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۲ بهمن امسال، ۱۸ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش ورودی وسایل نقلیه گزارش شده‌است.

غلامعلی نیک‌فهم اظهار کرد: در این مدت ۱۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۵۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش خروجی ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: از اول آذر تا ۲۲ بهمن نیز حدود سه میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۴۳ خودرو وارد گیلان شده و سه میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶ خودرو خارج شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش ورودی گزارش شده‌است.

کد خبر: ۲۰۶٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha