۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
۱۴هزار فقره پروانه صادراتی واظهار نامه وارداتی در سیستان و بلوچستان صادر شد
در گفت و گو با بازار؛

۱۴هزار فقره پروانه صادراتی واظهار نامه وارداتی در سیستان و بلوچستان صادر شد

زاهدان- خاشی قلعه نو، ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری ۱۴ هزار و ۶۹۶ فقره اظهار نامه وارداتی و پروانه صادراتی در سیستان و بلوچستان صادر شده است.

محمد علی خاشی قلعه نو در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در سالجاری ۱۴ هزار و ۶۹۶ فقره اظهار نامه وارداتی و پروانه صادراتی برای ۵ میلیون ۳۸۸هزار و ۱۱۰ تن کالا صادر شده است.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۹۵۰ فقره مربوط به اقلام صادراتی بوده است، گفت: اقلام وارداتی شامل گندم، انبه، موز، سیب زمینی، پارچه، چای، ادویه و برخی اقلام دیگر بوده است.

خاشی قلعه نو افزود: امارات متحده عربی، چین، تایلند، کنیا، برزیل، فرانسه، آلمان، روسیه، پاکستان و افغانستان از جمله کشورهای صادر کننده به استان هستند.

وی تصریح کرد: گاز، تره بار، سموم کشاورزی، سیمان، کلینکر، خرما، سیب درختی و کشمش از جمله اقلامی هستند که از سیستان و بلوچستان به کشورهایی نظیر عراق، کویت، امارات، اندونزی، ازبکستان و هند صادر شده است.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان، گفت: کار واردات و صادرات کالا بر اساس قوانین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های وضع شده صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۰۶٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha