۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
توسعه روش‌های نوین صنعت مبلمان با برگزاری رویداد «ایده شو»
مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

توسعه روش‌های نوین صنعت مبلمان با برگزاری رویداد «ایده شو»

گرگان- مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: فرهنگ سازی و مدرن شدن و تحول از رویه سنتی به نوین در صنعت مبلمان ضروری است و رویداد ایده شو برای این مهم برگزار می شود.

به گزارش بازار، محمد شریف شریف زاده ظهر دوشنبه در نشست خبری رویداد «ایده شو صنعت مبلمان» با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در گلستان، صنایع وابسته به چوب و کاغذ داریم و باید برای تکمیل زنجیره ارزش اقداماتی انجام شود.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن اعلام همکاری دانشگاه در برگزاری رویداد ایده شو و استقرار دبیرخانه آن در مرکز کارآفرینی، افزود: هدف برگزاری رویداد ایده شو در راستای دانش، بازار و برندینگ است و می تواند به فعالان این حرفه در استان کمک کند.

وی بیان کرد: در این رویداد کارگاه های آموزشی در خور جایگاه خوشه مبل عطاآباد با همکاری دانشگاه (گروه چوب و کاغذ) برگزار خواهد شد تا بتوانیم عطاآباد را به عنوان برند کشوری و بین المللی مطرح کنیم.

شریف زاده با بیان این که برگزاری این رویداد چند کارکرد دارد، اضافه کرد: فرهنگ سازی و مدرن شدن این صنعت و تحول از رویه سنتی به نوین از کارکردهای آن است.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یادآور شد: کارکرد دیگر این رویداد، طرح مباحث، هم افزایی و توسعه گفتمان است.

گفتنی است نخستین رویداد ایده شو صنعت مبلمان استان گلستان ۱۴ اسفند در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود. علاقمندان و صاحبان ایده تا ۱۰ اسفند فرصت دارند ایده های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

کد خبر: ۲۰۶٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha